خانهاخبار
انتشار تصاویر زنده از قاب محافظ آیفون 11، 11 مکس و 11 آر

انتشار تصاویر زنده از قاب محافظ آیفون 11، 11 مکس و 11 آر

تصاویر زنده منتسب به قاب محافظ آیفون‌های 11، 11 مکس و 11 آر منتشر شده و شایعه‌های اخیر را درباره طراحی ظاهری این مدل‌ها مورد تأیید قرار داده است. ظاهرا آیفون‌های 2019 اپل قرار است هر سه با ماژول دوربین اصلی به شکل مربع معرفی شوند.
۱۳۹۸/۳/۱۳

هنوز مدتی تا رونمایی از آیفون‌های 2019 باقی مانده است. امسال هم مانند سال گذشته قرار است سه مدل آیفون تازه معرفی شود و اگر پیش بینی‌ها صحت داشته باشد، نامشان آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون 11 آر خواهد بود.

image

 

چندی پیش یکی از افشاگران معروف دنیای وب به نام استیو همرستوفر با نام کاربری مشهور OnLeaks برخی تصاویر رندری CAD منتسب به این مدل‌ها را منتشر کرد و حالا می‌توانیم ادعا کنیم که تصویری کلی از طراحی ظاهری آیفون‌های 2019 در ذهن داریم. چشمگیرترین تغییر ظاهری در این سه گانه احتمالا دوربین اصلی با ماژول عجیب مربعی در پنل پشتی آن‌ها خواهد بود. دو مدل سطح بالای آیفون 11 و 11 مکس در مقایسه با دو مدل سال گذشته یک لنز اضافه‌تر دریافت می‌کنند و در ماژول اصلی به دوربین سه گانه مجهز می‌شوند، اما آیفون 11 آر که جانشین آیفون 10 آر سطح پایین‌تر است، به دوربین دوگانه اصلی مجهز می‌شود.

حالا برخی تصاویر زنده منتسب به قاب محافظ این آیفون‌ها منتشر شده است. اگر از طراحی دوربین اصلی خوشتان نیامده است، متاسفانه هیچ امیدی نیست و ظاهرا باید در ماه‌های آتی شاهد عرضه همین طراحی به بازار باشیم. این تصاویر تازه همان طراحی نه چندان زیبای قبلی را مورد تأیید قرار می‌دهد.

 

این تصاویر توسط یک منبع آگاه که نخواسته نامش فاش شود منتشر شده است و هر سه گوشی‌های آیفون 11، 11 مکس و 11 آر را به نمایش می‌گذارد. با توجه به این تصاویر قاب محافظ و به جز اندازه کلی گوشی‌ها، تغییر چشمگیر دیگری میان آیفون‌های 2019 اپل دیده نمی‌شود.

ماژول دوربین اصلی با طراحی مربعی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی دیده می‌شود. دکمه فیزیکی پاور در کناره سمت راست قرار گرفته است و در کناره سمت چپ هم شاهد طراحی دکمه‌های تنظیم صدا و بریدگی مخصوص دکمه Sleep هستیم. لبه پایینی دستگاه هم میزبان پورت‌ مخصوص شارژ، بلندگوها و میکروفون شده است.

آیفون‌های 2019 احتمالا در سپتامبر امسال رسما رونمایی می‌شوند و حدودا 3 ماه دیگر تا معرفی احتمالی آن‌ها باقی مانده است. معتقدیم که برخی کاربران احتمالا گوشی‌های خود را امسال به مدل‌های تازه به روزرسانی نمی‌کنند و تا عرضه آیفون‌های 2020 با طراحی بهتر منتظر می‌مانند. در هر صورت انتظار می‌رود در خلال سه ماه آینده خبرها و تصاویر بیشتری از طراحی نهایی آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون 11 آر منتشر شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۸/۳/۱۳
همه دارن دوربینو میبرن زیر صفحه این هنوز درگیر طراحیه lol