خانهاخبار
امسال خبری از عرضه موتورولا موتو Z4 Force یا Z4 Play نخواهد بود

امسال خبری از عرضه موتورولا موتو Z4 Force یا Z4 Play نخواهد بود

اکانت رسمی توئیتر موتورولا رسما تایید کرد که امسال قرار نیست شاهد عرضه محصول دیگری از خانواده Moto Z4 باشیم. پیش از این شایعاتی درباره رونمایی از مدل Force یا Play این دستگاه شنیده می‌شد.
۱۳۹۸/۳/۱۳

موتورولا چند روز پیش از موتو Z4 رونمایی کرد و حالا طرفداران این برند بیش از هر زمانی مشتاق‌اند تا سایر اعضای خانواده Z4 را ببینند. اما متاسفانه قرار نیست شاهد عضو دیگری از این خانواده باشیم. این شرکت در صفحه توئیتر خود رسما تایید کرده که Z4 تنها دستگاه این سری خواهد بود که امسال به بازار عرضه می‌شود.

اکانت توئیتر موتورولا در پاسخ به کاربری که از عرضه Z4 Force سوال کرده بود، گفت که امسال قرار نیست تلفن هوشمند دیگری از سری Z4 عرضه شود. بنابراین خبری از Z4 Force یا Z4 Play نخواهد بود. سری Z3 پارسال یک مدل Play داشت و سری Z2 هم در سال ۲۰۱۷ از مدل Force برخوردار بود.

البته با توجه به این که این توئیت توسط شعبه آمریکایی موتورولا ارسال شده، شاید شاهد عرضه یکی از این دو دستگاه در خارج از بازار آمریکا باشیم. با این حال این‌ها همه حدس و گمان است و با قطعیت نمی‌توان چیزی گفت. نکته قابل ملاحظه این است که موتورولا رویکرد محافظه‌کارانه‌تری در پیش گرفته و ظاهرا می‌خواهد محصولات کمتر اما پرفروش‌تری را به بازار عرضه کند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که این شرکت از تمرکز بر بازار تلفن‌های بالا رده صرف‌نظر کرده و به سراغ بازارهای پایین و میان رده رفته است. بر اساس اطلاعات آماری موجود این شرکت تاکنون عملکرد بدی در این حوزه نداشته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)