خانهاخبار
Echo Show 5 با قیمت ارزان 89 دلار توسط آمازون معرفی شد

Echo Show 5 با قیمت ارزان 89 دلار توسط آمازون معرفی شد

آمازون Echo Show 5 را به عنوان نسخه کوچک و ارزان Echo Show عادی با قیمت 89 دلار معرفی کرد. این دستگاه از بسیاری از قابلیت‌های نرم‌افزاری اکو شو اصلی برخوردار است.
۱۳۹۸/۳/۱۳

آمازون اولین بار دستگاه Echo Show را همراه با نمایشگر لمسی آن در ماه مه سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. نسل دوم Echo Show به لحاظ طراحی دستخوش تغییراتی شد که اندازه نمایشگر این دستگاه را به ۱۰ اینچ و قیمت آن را به ۲۲۹ دلار رساند. اکنون Echo Show 5 را داریم که نسخه ارزان‌تری از همین محصول است و با قیمت ۸۹ دلار به فروش می‌رسد.

همان طور که از نام این دستگاه پیداست، اکو شو ۵ نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد که رزولوشن آن ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسل است. صفحه عریض این محصول به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی ویدیوهای سرویس پرایم ویدیوی آمازون و سایر سرویس‌های ویدیویی را تماشا کنند.

این دستگاه همچنین دوربینی ۱ مگاپیکسلی دارد که برای برقراری تماس صوتی میان کاربران آمازون اکو استفاده می‌شود. لازم نیست نگران امنیت و حریم خصوصی دستگاه باشید، چون روی این دوربین پوششی قرار گرفته که می‌تواند در صورت عدم استفاده از دوربین جلوی دید آن را بگیرد.

image

اکو شو ۵ ویژگی‌هایی مشابه اکو شو عادی دارد. برای مثال این دستگاه هم از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با مرورگر Slik آمازون با آن وبگردی کنید . علاوه بر این امکان استفاده از فرمان‌های صوتی برای دسترسی به خدمات دستگاه یا کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه وجود دارد. با این حال هاب Zigbee که برای اتصال آسان به دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌شود، به دلیل فقدان پروتکل Zigbee در این دستگاه موجود نیست.

Echo Show 5 در دو رنگ زغالی و ماسه‌ای به بازار می‌آید و قیمت آن ۸۹.۹۹ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)