خانهاخبار
هدفون‌ها و ایربادهای بدون نویز Bose معرفی شدند

هدفون‌ها و ایربادهای بدون نویز Bose معرفی شدند

شرکت Bose از سه هدفون و ایرباد بدون نویز جدید رونمایی کرد. این دستگاه‌ها از قابلیت‌های AR و دستیارهای صوتی گوگل و آمازون پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۸/۳/۱۲

شرکت Bose که به حضور گاه و بیگاه در بازار گجت‌های صوتی مشهور است به تازگی از سه محصول جدید رونمایی کرده که قرار است در ماه‌های آینده روانه بازار شوند: هدفون بدون نویز ۷۰۰، ایرباد ۵۰۰ و ایرباد بدون نویز ۵۰۰.

هدفون بدون نویز ۷۰۰ همان ویژگی‌های هدفون QC35 II را دارد که هنوز با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد. البته این هدفون قابلیت‌های جدیدی دارد ولی قیمت آن کمی بیشتر شده است. اگر می‌خواهید هدفون بدون نویز ۷۰۰ را پیش‌خرید کنید می‌توانید آن را به قیمت ۴۰۰ دلار تهیه نمایید.

هدفون مدل ۷۰۰ شرکت Bose علاوه بر طراحی جدید، اولین پلتفرم واقعیت افزوده صوتی دنیاست که به کاربران اجازه می‌دهد صدا را به شکلی منحصر به فرد دریافت و ارسال کنند. این هدفون یک میکروفن تطابقی (Adaptive) دارد که می‌تواند صدا را با کیفیت بالا دریافت کرده و از گوگل اسیستنت و الکسای آمازون پشتیبانی کند. دستیارهای صوتی مذکور از طریق دکمه‌ای که روی گوشی سمت راست این دستگاه تعبیه شده قابل فعال‌سازی هستند.

این هدفون شامل ۱۱ مکانیزم لغو نویز است که می‌توانید سطوح مختلف آن را بسته به نیاز خود انتخاب کنید. علاوه بر این، با فشار دادن کلیدی که روی دستگاه قرار گرفته می‌توانید وارد حالت گفتگو شوید و با توقف موسیقی صدای محیط اطراف خود را بشنوید.

image

طبق اعلام شرکت Bose، باتری هدفون بدون نویز ۷۰۰ می‌تواند ۲۰ ساعت کار کند و با توجه به برخورداری از قابلیت شارژ سریع، قادر است ظرف ۲.۵ ساعت به طور کامل شارژ شود. علاوه بر این، فقط با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید حدود ۳.۵ ساعت با آن آهنگ گوش کنید.

دستگاه بعدی یعنی ایرباد ۵۰۰ نسخه به‌روزشده ایرباد SoundSport Free است که حالا کوچک‌تر و شیک‌تر شده. این دستگاه برای دسترسی به گوگل اسیستنت و الکسای آمازون کنترل‌های لمسی دارد، و درست مثل هدفون بدون نویز ۷۰۰ از سیستم Bose AR پشتیبانی می‌کند. هنوز قیمتی برای ایرباد ۵۰۰ اعلام نشده اما گفته می‌شود که این دستگاه در انتهای سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

در آخر ایرباد بدون نویز ۷۰۰ را داریم که در سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید. این دستگاه هم مثل دو دستگاه قبلی از Bose AR، کنترل‌های لمسی و دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند. ایرباد بدون نویز ۷۰۰ همچنین یک کیس شارژر قابل حمل دارد که می‌تواند در هر مکانی ایرباد Bose را شارژ کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)