خانهاخبار
دستگاه رسانه‌ای جدید گوگل مجوز FCC دریافت کرد

دستگاه رسانه‌ای جدید گوگل مجوز FCC دریافت کرد

دستگاهی ناشناخته از گوگل که با عنوان Media Device شناخته می‌شود در FCC رویت شد. این دستگاه از بلوتوث و وای فای استفاده می‌کند اما کاربرد آن هنوز مشخص نیست.
۱۳۹۸/۳/۱۲

اواسط ماه قبل دستگاهی ناشناخته از گوگل بر روی وبسایت FCC رویت شد. این دستگاه با برخورداری از قابلیت بلوتوث و با شماره مدل G022A می‌توانست یک ایرباد بیسیم باشد. حالا امروز یک دستگاه مرموز دیگر از گوگل در FCC ثبت شده است. شماره مدل این دستگاه H2B است که با بلندگوهای هوشمند این شرکت همخوانی دارد. برای مثال شماره مدل گوگل هوم مینی H0A، هوم مکس H0B و نست هوم مکس H2A است.

دستگاه جدید گوگل از بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و یک باتری لیتیومیِ ۳.۸ ولتی دارد. نام این دستگاه در FCC با عنوان Media Device ثبت شده، بنابراین می‌توانیم احتمال عرضه نمایشگر هوشمند را از گزینه‌های موجود حذف کنیم. این دستگاه‌ها، مثل هوم هاب و نست هوم مکس، توسط نهادهای دولتی به عنوان «دستگاه‌های استریم ویدیو» شناخته می‌شوند.

image

FCC همچنین با نمایش تصویری نشان داد که برچسب این مرکز چگونه بر روی H2B قرار می‌گیرد. این برچسب در پایین دستگاه زده می‌شود و از شمایل پایین دستگاه می‌توانیم ببینیم که محصول جدید گوگل ظاهری شبیه قرص دارد. علاوه بر این، وجود برچسب فیزیکی به جای برچسب دیجیتالی می‌تواند نشانگر این باشد که این دستگاه نمایشگر ندارد.

به دنبال انتشار این خبر گوگل با ارسال نامه‌ای از FCC خواست تا تصویری از بخش‌های بیرونی یا داخلی دستگاه یا راهنمای کاربری آن منتشر نکند. این شرکت از FCC درخواست کرده تا حداقل به مدت ۱۸۰ روز این اطلاعات را در دسترس عموم قرار ندهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)