خانهاخبار
بلومبرگ: اپل می‌خواهد آیتونز را از رده خارج کند

بلومبرگ: اپل می‌خواهد آیتونز را از رده خارج کند

طبق آخرین خبرها به نظر می‌رسد که با معرفی اپلیکیشن‌های مستقل و جدید در WWDC 2019، اپل بالاخره با آیتونز خداحافظی خواهد کرد و این اپلیکیشن را کنار خواهد گذاشت.
۱۳۹۸/۳/۱۱

روز گذشته گزارشی در نشریه بلومبرگ منتشر شد که از احتمال بازنشستگی اپلیکیشن iTunes در WWDC 2019 که دوشنبه ۱۳ خرداد برگزار می‌شود، خبر می‌داد. این اپلیکیشن حدود ۱۸ سال پیش، در ژانویه ۲۰۰۱، در نمایشگاه Macworld معرفی شده بود. در گزارش گزارش بلومبرگ آمده است:

آیتونز تقریبا به مدت دو دهه روشی واحد برای کاربران اپل به منظور گوش دادن به موسیقی و پادکست‌ها، تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها و مدیریت دستگاه‌ها بوده است. اپل امسال بالاخره آماده است تا وارد دورانی جدید شود. این شرکت می‌خواهد در مک سه اپ جدید Music و TV و Podcasts را جایگزین آیتونز کند. این تصمیم با استراتژی فعلی اپل در آیفون و آیپد همخوانی دارد. کاربران بدون آیتونز می‌توانند گجت‌های اپلی خود را از طریق اپ Music مدیریت کنند.

ولی چرا همچنان باید در این دوره و زمانه اپلیکیشنی داشته باشیم که دستگاه‌های iOS خود را به آن وصل و سینک کنیم؟ خیلی از کاربران آیفون مطمئنا مدت‌هاست که موبایل خود را با کابل USB به کامپیوترشان وصل نکرده‌اند و به ندرت این کار را انجام می‌دهند.

برخی گزارشات حاکی از آن است که علی‌رغم تجزیه آیتونز به اپلیکیشن‌های جدید و مستقل، این برنامه همچنان حفظ خواهد شد تا کاربران بتوانند دستگاه‌های خود را با آن سینک کنند.

با این حال خیلی‌ها باور دارند که دوران این اپلیکیشن به سر آمده و کاربران دیگر استقبالی از این سبک برنامه‌ها نخواهند کرد. اگرچه آیتونز در آغاز موفقیت‌های زیادی کسب کرد و توانست نوآوری‌های زیادی داشته باشد ولی اکنون به برنامه سنگین و شلوغی تبدیل شده که رابط کاربری مناسبی ندارد و پر از ناسازگاری‌های گوناگون است.

نظر شما درباره این شایعه چیست؟ فکر می‌کنید اپل باید چه کار کند؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)