خانهاخبار
پیش نمایش ویندوز 10 و آغاز تغییرات گسترده

پیش نمایش ویندوز 10 و آغاز تغییرات گسترده

در پیش نمایش جدیدی که از Windows 10 منتشر شده، شاهد اضافه شدن قابلیت های هیجان انگیزی هستیم.
۱۳۹۸/۳/۱۲

افرادی که به عنوان تستر ویندوز 10 فعالیت می کنند، پیش نمایش جدیدی را دریافت کرده اند که در آن، شاهد اضافه شدن قابلیت های ویژه ای هستیم. در این مطلب می خواهیم به بیان این ویژگی ها بپردازیم.

اپلیکیشن Your Phone در این بیلد 18908 این پلتفرم با تغییرات زیادی روبرو شده و قابلیت های هیجان انگیزی به آن اضافه شده است. به عنوان یکی از این ویژگی ها، می توان به Screen Reading اشاره کرد. به این ترتیب کاربران می توانند با هایلایت کردن بخشی از متن، توضیحات مربوزط به آن را روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

به وسیله قابلیت Focus Tracking می توانید در حالت Phone Screen، آیکون های دیوایس اندرویدی خود را به وسیله ذره بین مشاهده کرده و حرکت های نشانگر موس روی آنها را ردیابی و مرور کنید.

از ویژگی Phone Screen صحبت کردیم، بد نیست بدانید که این قابلیت هم اکنون از یکی از محصولات جدید سامسونگ با نام Galaxy A8 و گلکسی A8 پلاس پشتیبانی کرده و مایکروسافت قول داده تا در آینده نزدیک، گوشی های دیگری را نیز به لیست تحت پوشش این ویژگی اضافه نماید.

اپلیکیشن Your Phone همچنین به آیکون جدیدی در قسمت تنظیمات مجهز شده که به وسیله آن، می توانید زبان کیبورد کامپیوتر خود را به دون اعمال تغییرات خاصی روی محیط سیستم عامل، تغییر دهید.

علاوه بر تغییرات فوق، امکان ارسال و دریافت MMS از طریق ویندوز نیز میسر شده و در کنار آن، قابلیت قرار دادن Emoji در پیام ها نیز فراهم شده و کاربران می توانند ضمن ارسال متن به همراه عکس (MMS)، احساسات خود به وسیله ایموجی ها را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

image

 

همچنین در هنگام دریافت نوتیفیکیشن های پاپ آپ، امکان پاسخ سریع به آنها از طریق پنجره نوتیفیکیشن ظاهر شده نیز در نظر گرفته شده و به این ترتیب، در هنگام تماشای ویدئو یا انجام کارهای مهم، نیازی به باز کردن اپلیکیشن مربوطه نیست و می توانید پاسخ پیام را به سرعت داده و به ادامه کار خود بپردازید.

به عنوان قابلیتی دیگر، می توان به امکان تبادل اطلاعات از طریق شبکه دیتا اشاره کرد. به این ترتیب در صورت عدم دسترسی به وای فای، می توانید همچنان از ویژگی های اپلیکیشن Your Phone استفاده کرده و پیام ها، نوتیفیکیشن ها و تصاویر خود را از طریق شبکه دیتا با کامپیوتر خود به اشتراک گذاشته یا به آنها دسترسی داشته باشید.

همان طور که مشاهده می کنید، مایکروسافت ظرف ماه های جاری به صورت فشرده، تمرکز خود را روی اپلیکیشن Your Phone منعطف کرده و قابلیت های کاربردی و هیجان انگیزی را به آن اضافه می کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۳/۱۳
آیا red stone را خود ماکروسافت می زند؟ یا دستکاری شده هاست؟