خانهاخبار
گوش Nova 5i در بنچمارک انتوتو رویت شد

گوش Nova 5i در بنچمارک انتوتو رویت شد

محصول جدید هوآوی با نام نوا 5i بعد از ظاهر شدن در گیک بنچ، حالا شاهد درز اطلاعات آن در بنچمارک Antutu هستیم.
۱۳۹۸/۳/۱۲

مسئولان هوآوی در تدارک آن هستند که از محصول جدید خود با نام Nova 5i رونمایی کنند. روز گذشته این محصول در گیک بمنچ رویت شد و حالا شاهد ظاهر شدن آن در بنچمارک انتوتو هستیم. به نظر می رسد که هوآوی ماه ژوئن را برای رونمایی از این محصول در نظر گرفته باشد که در کنار نوا 5 که به شارژر 40 واتی فست شارژ مجهز است، به دنیای تکنولوژی معرفی می شود.

صفحه مربوط به بنچمارک Antutu گوشی Nova 5i، برخی مشخصات سخت افزاری این دستگاه از قبیل پردازنده کایرین 710، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن را تأیید می کند.این مخصول هوآوی موفق شد تا امتیاز 131715 را کسب کرده و به این ترتیب، خود را هم تراز با میان رده های دیگر ببیند.

image

 

همان طور که مشاهده می کنید، نمایشگر گوشی نوا 5i به رزولوشن 1080 × 2310 مجهز بوده و چنان که از تصاویر رندر شده برمی آید، دوربین سلفی این محصول در یک حفره ای که در نمایشگر ایجاد شده، قرار گرفته است.

از طرف دیگر، Nova 5i به نهمین نسخه اندروید مجهز بوده که از رابط کاربری EMUI نیز بهره مند خواهد بود. پیش بینی می شود که باتری 3900 میلی آمپر ساعتی، مسئولیات تأمین توان آن را بر عهده داشته باشد. در پشت بدنه نیز شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت در مرکز و دوربین سه گانه در قسمت چپ هستیم که همین موضوع، می تواند آن را یک محصول قابل رقابت با سایر میان رده های بازار به حساب آورد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

masuod

۱۳۹۸/۳/۱۲
ماشالله این گوشی های میان رده هواوی همشون سخت افزهراشون شبیه همه