خانهاخبار
هیچ تغییر چشمگیری در گلکسی نوت 10 اعمال نمی‌شود!

هیچ تغییر چشمگیری در گلکسی نوت 10 اعمال نمی‌شود!

افشاگران شایعه حذف دکمه‌های فیزیکی از بدنه گلکسی نوت 10 سامسونگ را تکذیب کرده و مدعی شده‌اند که این پرچمدار تازه بدون تغییرات چشمگیر نسبت به نسل قبلی نهایی می‌شود. البته همچنان تأکید شده است که جک هدفون 3.5 میلی متری حذف خواهد شد.
۱۳۹۸/۳/۱۲

انتظار می‌رود نوت 10 سامسونگ در ماه اوت و در خلال نمایشگاه بین المللی IFA معرفی شود. هنوز مدتی طولانی تا آن زمان باقی مانده است اما در هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار شایعه‌ها و گزارش‌های ضد و نقیض درباره گوشی‌های گلکسی نوت 10 بوده‌ایم.

نوت 10 احتمالا اغلب مشخصات خود را از اس 10 وام می‌گیرد اما سامسونگ همچنین برخی ویژگی‌ها و تغییرات اساسی هم در آن اعمال می‌کند. همان‌طور که در خبرهای قبلی هم اشاره کردیم، گفته شده است که سامسونگ قصد دارد جک هدفون 3.5 میلی متری و همچنین دکمه‌های فیزیکی را هم از بدنه گوشی‌های نوت 10 خود حذف کند.

البته این موارد شایعه هستند، اما همین شایعه‌ها را هم نباید نادیده گرفت. گوشی‌ها در روند توسعه خود و در مراحل مختلف ممکن است دچار مشکلاتی شوند و سازنده مجبور شود در طراحی کلی آن‌ها تغییراتی ایجاد کند.

نوت 10 با رویکرد پایداری کلی توسعه می‌یابد و سامسونگ در توسعه آن قصد اجرای آزمایش‌های تجربی ندارد!

به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ در توسعه و تولید خانواده نوت 10 خود بیش از هرچیز به دنبال ارائه دستگاهی جاافتاده، بالغ و پایدار است. این ادعا حالا توسط Ice Universe مطرح شده است که اتفاقا سابقه درخشانی هم در افشا و نقل قول اطلاعات مهم از سوی منابع مهم دارد. شایان ذکر است که این خبر تازه با احتمال حذف دکمه‌های فیزیکی در بدنه دستگاه در تناقض قرار می‌گیرد.

image

 

البته گفته می‌شود که سامسونگ در اولین مراحل تحقیق و توسعه گوشی نوت 10 به فکر حذف دکمه‌های فیزیکی و جایگزینی آن‌ها با دکمه‌های لمسی بوده ، اما پس از آن به دلایل نامعلوم از این تصمیم منصرف شده است. از طرفی هنوز نمی‌دانیم سامسونگ به کلی این طرح را نادیده گرفته است یا قصد دارد آن را بیشتر توسعه دهد و با خانواده گلکسی اس 11 سال آینده معرفی کند. اگر به ادعای Ice Universe اعتماد کنیم، گلکسی نوت 10 در طراحی ظاهری مانند نسل پیش از خود باقی خواهد ماند. بدین ترتیب شاهد تعبیه دکمه پاور، دکمه‌های تنظیم صدا و همچنین دکمه اختصاصی بیکسی در بدنه این گوشی خواهیم بود.

اما جک هدفون 3.5 میلی متری احتمالاً حذف می‌شود

در کنار موضوع حفظ دکمه‌های فیزیکی، Ice Universe همچنین به خبر دیگری اشاره کرده و این بار آن را مورد تأیید قرار داده است. متاسفانه باید بگوییم خبر حذف جک هدفون صحت دارد و سامسونگ واقعا تصمیم گرفته است این قابلیت محبوب کاربران را از محصولات خود حذف کند.

image

 

برخی منابع دیگر هم گزارش کرده‌اند سامسونگ در نظر دارد یک هدفون USB-C را به همراه نوت 10 و نوت 10 پرو در جعبه آن‌ها قرار دهد و همین موضوع می‌تواند اثباتی بر حذف جک هدفون باشد. این ایربادهای AKG ظاهرا کیفیت صوتی فوق العاده‌ای دارند و در ارائه تجربه صوتی از هدفون‌های قبلی سامسونگ بهتر هستند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۱۲
در زمینه‌ی طراحی‌ظاهری، شرکت‌ها به بن‌بست رسیده‌اند. دیگه می‌خواد چکارش کنن؟؟
فقط در سه‌بخش(دوربین؛ پردازنده؛ باتری) دست‌شون بازه که هِی جیب مردم رو خالی کنن