خانهاخبار
حداقل قیمت شیائومی Mi 9T در یک فروشگاه ایتالیایی 359 یورو اعلام شد

حداقل قیمت شیائومی Mi 9T در یک فروشگاه ایتالیایی 359 یورو اعلام شد

بر اساس اعلام یک فروشگاه ایتالیایی قیمت گوشی شیائومی Mi 9T که احتمالا همان ردمی K20 خواهد بود، از 359 یورو شروع می‌شود.
۱۳۹۸/۳/۱۱

شیائومی به زودی قرار است عضو جدیدی را به خانواده تلفن‌های سری Mi 9 خود اضافه کند. چند روز پیش تایید شد که نام این دستگاه Mi 9T خواهد بود، و حالا هم شاهد اضافه شدن این دستگاه به فهرست محصولات یکی از فروشگاه‌های ایتالیایی هستیم.

به گزارش Smartprix، فروشگاه ایتالیایی CrossoShop اعلام کرده که Mi 9T در سه رنگ سیاه کربنی، آبی یخی و قرمز شعله‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. Mi 9T سه مدل با پیکربندی‌های مختلف دارد: ۶ + ۶۴ گیگ، ۶ + ۱۲۸ گیگ و ۸ + ۲۵۶ گیگ. این دستگاه که با نام ردمی K20 در چین معرفی شده، فقط دو مدل اول را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما حالا شاهد اضافه شدن مدل جدیدتری به مدل‌های این گوشی هستیم.

در این فروشگاه گفته شده که Mi 9T از LTE Band 20 پشتیبانی می‌کند و بخش خدمات مشتریان این وبسایت هم وجود این قابلیت را تایید کرده است. علاوه بر این، آن‌ها اعلام کرده‌اند که این محصول تا چند روز آینده موجود خواهد شد.

image

قیمت مدل‌های مختلف تلفن هوشمند جدید شیائومی (به واحد یورو) به شرح زیر است:

  • 6GB RAM + 64GB = €359.99
  • 6GB RAM + 128GB = €379.99
  • 8GB RAM + 256GB = €499.99

فروشگاه GrossoShop از همین حالا دریافت سفارشات پیش‌خرید را آغاز کرده است. Mi 9T نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت +FHD دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت دستگاه قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند و دوربین سه‌گانه آن از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. Mi 9T همچنین یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد و ظرفیت باتری آن ۴ هزار میلی آمپر است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)