خانهاخبار
تصویر گلکسی M40 پیش از عرضه لو رفت

تصویر گلکسی M40 پیش از عرضه لو رفت

تصویر مربوط به میان رده جدید سامسونگ موسوم به گلکسی M40 که در تاریخ 21 خرداد عرضه می‌شود در فضای آنلاین لو رفته است. بر اساس این تصویر M40 ناچ ندارد و به جای آن از حفره استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۳/۱۱

گلکسی M40 یکی از جدیدترین میان‌رده‌های اندرویدی سامسونگ است که بازار کشورهایی مثل هند را هدف قرار خواهد داد. این دستگاه قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به صورت رسمی معرفی شود، ولی به تازگی تصویر آن در فضای آنلاین لو رفته است.

بر اساس تصویری که توسط وبسایت 91Mobiles منتشر شده، شاهد دستگاه خوش ساختی هستیم که مطمئنا برای تلفن‌های میان‌رده طراحی زیبایی دارد. گلکسی M40 تقریبا بدون حاشیه است و به جای ناچ حفره دارد.

روی قاب پشتی این دستگاه دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که کنار آن حسگر اثر انگشت خازنی دیده می‌شود. در بخش دوربین سلفی هم قرار است شاهد یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی باشیم. گزارشات حاکی از آن است که گلکسی M40 نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع Infinity-O دارد و از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ استفاده می‌کند. رم این دستگاه ۶ و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است.

همان طور که گفتیم، طبق اعلام آمازون هند این دستگاه در تاریخ ۲۱ خرداد عرضه می‌شود. قیمت این تلفن هوشمند در هند ۲۸۵ دلار خواهد بود، اما ممکن است در سایر کشورها بیشتر باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)