خانهاخبار
انتشار اولین تیزر رسمی گوشی شیائومی Mi 9T

انتشار اولین تیزر رسمی گوشی شیائومی Mi 9T

تیزر تبلیغاتی تازه شیائومی به یک گوشی تازه با دوربین پاپ آپ اشاره دارد که حدس می‌زنیم Mi 9T عضو تازه از خانواده Mi 9 باشد. این گوشی با شباهت‌های ظاهری به Mi 9 و همچنین K20 توسعه یافته است.
۱۳۹۸/۳/۹

 

ردمی گوشی‌های K20 خود را چند روز پیش رسما معرفی کرد اما هنوز هم خبرهای واضحی درباره عرضه یکپارچه این گوشی در سرتاسر جهان منتشر نشده است. برخی می‌گفتند که K20 Pro ممکن است تحت عنوان POCO F2 معرفی شود، اما برخی دیگر معتقد بودند که این دو گوشی همچنان به اسامی اصلی خودشان به سایر بازارها به جز چین راه پیدا خواهند کرد. حالا منبع دیگری ادعا کرده است که K20 و K20 Pro با انم‌های تجاری به ترتیب Mi 9T و Mi 9T Pro در برخی بخش‌های اروپا عرضه خواهند شد. شیائومی هم تیزر تبلیغاتی مرتبطی منتشر کرده است که نام Mi 9T را مورد تأیید قرار می‌دهد، اما با شایعه‌هایی که ادعا می‌کنند Redmi K20 و K20 Pro همان POCO F2 هستند، کاملا مخالف است.

image

 

تیزر تبلیغاتی تازه که در حساب رسمی شیائومی در پلتفرم توییتر به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد Mi 9T از طراحی ظاهری مشابه خانواده Mi 9 سازنده بهره می‌برد. دوربین‌ها در گوشه سمت چپ پنل قرار گرفته‌اند در حالی که ماژول دوربین اصلی در میانه عرض پنل پشتی K20 تعبیه شده است.  پنل جلوی آن هم ناچ مخصوص برای طراحی دوربین سلفی دیده نمی‌شود.

در توضیحات این تیزر نوشته شده است کدامیک از حروف K، I یا T را برای این گوشی انتخاب می‌کنید؟ T در این میان به Mi 9T اشاره دارد و همان‌طور که می‌دانید، مجوز عرضه آن در برخی کشورها پیش از این صادر شده است. به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد با مشاهده این تیزر نتیجه بگیریم که گوشی مقابل همان Mi 9T است.

هشتگ PopUpUnStyle هم طراحی دوربین سلفی با مکانیزم پاپ آپ را برای این گوشی تأیید می‌کند. هرچند معتقدیم که این بار دوربین پاپ در میانه عرض بدنه قرار گرفته است؛ در حالی که دوربین پاپ آپ در خانواده K20 از گوشه بالا می‌آید.

Mi 9T ظاهرا یک Mi 9 دیگر با پنل نمایش تازه و دوربین سلفی پاپ آپ است و انتظار می‌رود مشخصات فنی و داخلی‌اش بسیار به Mi 9 شبیه باشد. بدین ترتیب ظرفیت باتری Mi 9T کمتر از K20 خواهد بود و احتمالا جک هدفون 3.5 میلی متری هم از بدنه آن حذف شده است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)