خانهاخبار
افشای پرچمدار Moto Z4 Force در آمازون پس از معرفی رسمی

افشای پرچمدار Moto Z4 Force در آمازون پس از معرفی رسمی

موتورولا پس از دو سال قرار است یک پرچمدار تازه را به نام Moto Z4 Force روانه بازار کند. این گوشی هنوز رسما معرفی نشده اما اخیرا در وب‌سایت معروف آمازون دیده شده و اطلاعات آن افشا شده است.
۱۳۹۸/۳/۸

آخرین پرچمدار برند موتورولا در تابستان سال 2017 معرفی شد، اما شایعه‌ها و گزارش‌های اخیر به روند توسعه یک مدل سطح بالای تازه به نام Moto Z4 Force اشاره دارند که اتفاقا اخیرا در وب‌سایت معتبر آمازون هم دیده شده است.

پس از آنکه خبر فروش پرچمدار Moto Z4 Force در آمازون منتشر شد، یکی از کاربران فعال در تالارهای گفتگوی Reddit پس از جستجوی آنلاین همچنین به صفحه‌های وب فروش محافظ صفحه این گوشی معرفی نشده دست پیدا کرد. البته این محافظ صفحه در حال حاضر ناموجود است اما از مشخصات فنی‌اش اینگونه برمی‌آید که مخصوصا برای Moto Z4 Force طراحی شده است. تولید کننده این اکسسوری مشخصا اعلام کرده است که قاب محافظ مورد نظر مناسب مدل‌های Moto Z4 Play و Moto Z4 نیست.

image

 

نکته جالب توجه دیگر اینجاست که پیش‌تر گفته شده است این دو گوشی درواقع یکسان هستند. فهرست مشخصات وب‌سایت آمازون برای Moto Z4 به پنل نمایش 6.4 اینچی اشاره کرده که دقیقا هم اندازه پنل نمایش شایعه شده برای Moto Z4 Force است. پرسشی که پیش می‌آید این است که وقتی پنل‌های نمایش کاملا هم اندازه هستند، چرا محافظ صفحه نمایش برای این دو مدل نباید سازگار و قابل انطباق باشد؟

Moto Z4 Force به جز پنل نمایش با طراحی ناچ، قرار است از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت بگیرد و از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره ببرد. شایعه شده است این گوشی دوربین سلفی با لنز تکی 25 مگا پیکسلی دارد و دوربین اصلی سه گانه با لنزهای 48، 8 (تله فوتو) و 13 مگا پیکسلی (نامشخص) در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

Moto Z4 Force ظاهرا از سیستم عامل اندروید 9.0 پای و باتری 3230 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ سریع 15 واتی بهره می‌گیرد و با کسب مجوز IP 67 در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. این پرچمدار تازه از اکسسوری‌های موتوماد هم پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با موتوماد اختصاصی 5G از آن بهره بیشتری ببرند. آخرین قیمت ارائه شده برای Moto Z4 Force حدودا 650 دلار بوده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)