خانهاخبار
نمونه تصاویر تهیه شده با لنز فوق عریض Meizu 16Xs منتشر شد

نمونه تصاویر تهیه شده با لنز فوق عریض Meizu 16Xs منتشر شد

یکی از مهندسان شرکت میزو تصاویری را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده که با لنز فوق عریض گوشی هوشمند Meizu 16Xs تهیه شده است. در این تصویر هیچ اثری از اعوجاج دیده نمی‌شود.
۱۳۹۸/۳/۸

با معرفی سری ردمی K20 حالا کم‌کم باید منتظر رونمایی از Meizu 16Xs باشیم. میزو این دستگاه را در تاریخ پنجشنبه ۹ خرداد معرفی خواهد کرد. طبق گزارشات، میزو 16Xs دوربینی سه‌گانه خواهد داشت که یکی از آن‌ها یک لنز فوق عریض است. اکنون نمونه‌هایی از تصاویر ثبت شده با کمک این دوربین منتشر شده که در ادامه مطلب می‌توانید آن‌ها را ببینید.

تصاویر زیر توسط یکی از مهندسان شرکت میزو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. در این‌جا دو تصویر را می‌بینیم که یکی در حالت استاندارد و دیگری با کمک لنز فوق عریض 16Xs تهیه شده. این دستگاه اولین تلفن هوشمند شرکت میزو با دوربین سه‌گانه است.

image

تصویر تهیه شده در حالت استاندارد

در تصویری که توسط لنز فوق عریض این دوربین ثبت شده هیچ نوع اعوجاج خمره‌ای دیده نمی‌شود. اعوجاج خمره‌ای شکل رایجی از انحراف است که در تصاویر حاصل از لنزهای فوق عریض اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود خطوط صاف به سمت داخل انحنا داشته باشند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که میدان دید لنز عریض‌تر از اندازه سنسور است. پس دوربین سعی می‌کند با خم کردن خطوط صاف آن‌ها را درون خودش جا دهد. این خروجی معمولا پس از پایان کار توسط نرم‌افزار تصحیح می‌شود و به نظر می‌رسد که میزو در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته است.

image

تصویر تهیه شده با لنز فوق عریض

میزو 16Xs نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع AMOLED دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. پردازنده هشت هسته‌ای این دستگاه با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز کار می‌کند و کنار آن ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی حضور دارد. دوربین سلفی موبایل جدید میزو یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین عقبش از سنسورهای ۴۸ + ۵ + ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده. میزو 16Xs یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری دارد و به صورت پیش‌فرض از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)