خانهاخبار
بهترین روش تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی و باتری سامسونگ

بهترین روش تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی و باتری سامسونگ

اگر برای باتری یا تاچ و ال سی دی موبایلتان مشکلی پیش آمد بهترین راه تعمیر یا تعویض تجهیزات آن چیست؟ در این مطلب به شما خواهیم گفت.
۱۳۹۸/۳/۷
image

بهترین روش تعویض و تعمیر تاچ و ال سی دی و باتری سامسونگ

اولین بار که یک گوشی هوشمند خریدم، اینکه چرا باید روی صفحه‌اش گلس بیندازم، توی قاب بگذارمش و حسابی ازش محافظت کنم را نمی‌فهمیدم. ناسلامتی نصف پولی که داده بودم بابت زیبایی و استقامت طراحی موبایلم بود، نصف دیگرش هم برای اینکه هوشمند است. بالأخره از گوشی هوشمند انتظار داریم کمی با گوشی‌های معمولی فرق داشته باشد. حداقل اینکه باتری‌اش به این زودی‌ها خراب نشود یا مثل گوشی‌های قدیمی نوکیا باد نکند.

بنابراین به فروشنده‌ی موبایل گفتم که نه ضمانت‌نامه می‌خواهم، نه گلس، نه قاب. بعد هم خوشحال از اینکه عجب تصمیم مقتدرانه‌ای گرفتم مغازه را ترک کردم. احتمالاً حدس می‌زنید یک هفته بعد چه بلایی سرم آمد. بله به یک هفته نکشیده بود که گوشی برای بار چندم از دستم افتاد و بالأخره تاچ و ال سی دی اش نابود شد.

وقتی تاچ موبایل را با یک قیمت بسیار زیاد تعویض کردم، متوجه شدم که تاچ و ال سی دی کیفیت گذشته را ندارد، سرعت واکنش‌های تاچ موبایل بسیار کم شده بود و روشنایی صفحه هم کمی به رنگ زرد متمایل بود.

همه‌ی ما کم و بیش می‌دانیم بعد از آن چه بلایی سرم آمد، کسی که موبایل را تعمیر کرده بود هیچ مسئولیتی را قبول نکرد و من به طور کلی قید موبایلم را زدم و عوضش کردم.

چرا باید برای قطعات اورجینال پول پرداخت کنید؟

اگر از همان ابتدای کار مطمئن شوید که قطعه‌ی تعویضی اورجینال است تقریباً نود درصد مشکل را رفع کرده‌اید. بلایی که در تعویض تاچ و ال سی دی موبایلم سر من آمد همین بود. اگر یک تعمیرکار یا فروشنده‌ی معتبر می‌شناختم که به من کمک کند تاچ موبایلم را با یک قطعه‌ی اورجینال تعویض کنم دیگر نیاز نبود کلی پول هدر دهم.

اگرجه امکان دارد بگویید هیچ فرقی ندارد. قطعات اورجینال آنقدر گران قیمت هستند که تعویض آن‌ها با هدر دادن پول هیچ فرقی ندارد. قبول دارم، شاید قطعه‌ی اورجینال بسیار گران‌قیمت باشد اما از قطعات ارزان قیمت بسیار بهتراند.

برای مثال فرض کنید شارژر تلفن همراهتان خراب شده است. به یک مغازه موبایل فروشی می‌روید و می‌خواهید یک شارژر جایگزین بخرید و فروشنده دو مدل به شما معرفی می‌کند. یک شارژر ۲۰ هزارتومنی، و یک شارژر ۱۰۰ هزارتومنی. اگر شارژر ارزان‌تر را انتخاب کنید ۸۰ هزارتومن پس۲انداز کرده‌اید. اما اینطور نیست. به خاطر اینکه شارژر خریداری شده توسط شما به شکل حرفه‌ای ساخته نشده ممکن است به باتری تلفن همراهتان خسارت وارد کند. بنابراین پس از دو ماه باتریتان خراب می‌شود. حالا باید بروید و یک باتری ۲۰۰ هزارتومنی نو، به علاوه‌ی یک شارژر اورجینال برای تلفن همراه خود بخرید.

بنابراین بهتر است برای قطعات اورجینال پول بیشتری بپردازید تا قطعات ارازن و بی‌کیفیت.

از کجا قطعات اورجینال پیدا کنیم؟

بهترین کار این است که یک مرکز تعمیر و فروش معتبر پیدا کنید. می‌توانید یک روز کامل را صرف گشت‌وگذار در بازار کنید تا نهایتاً پس از تحقیق و بررسی‌های فراوان به یک مرکز معتبر برسید. البته این در صورتی است که واقعاً وقت و حوصله‌ی تحقیق و بررسی با این دقت را داشته باشید.

اما شاید گزینه‌ی ساده‌تر تحقیق اینترنتی باشد. امروزه دیگر مشکل اعتماد به کسب‌وکارها و خدمات اینترنتی تا اندازه‌ی زیادی رفع شده است. هم دولت برای جلوگیری از کلاه برداری‌های اینترنتی کارهایی انجام داده است. هم اینکه کسب‌وکارهای اینترنتی می‌دانند برای رشد و رقابت در بازار کلاه برداری نتیجه نخواهد داد و باید کیفیت خدماتشان را افزایش دهند.

image

فروشگاه اینترنتی ماکروتل چیست؟

اگر به دنبال یک مرکز تخصصی تعمیر و فروش هستید، فروشگاه اینترنتی ماکروتل را پیشنهاد می‌کنم. این فروشگاه دارای نماد اطمینان ای است که می‌تواند خیال شما از هرگونه سواستفاده را راحت کند. می‌توانید برای اعتماد بیشتر به فروشگاه اینترنتی ماکروتل به صفحه‌ی چرا به ماکروتل اعتماد کنم؟ در این سایت مراجعه کنید.

خدمات ویژه و تخصصی فروشگاه اینترنتی ماکروتل در خصوص سه مشکل راج تلفن‌های همراه سامسونگ

یکی از بهترین روش‌ها برای اینکه مطمئن شوید مشکل تلفن همراهتان به درستی رفع خواهد شد یا خیر؟ این است که خودتان در موارد جزئی آن را تعمیر کنید و به دست تعمیرکار نسپارید. هر بار که تلفن همراه را به دست تعمیرکار می‌سپارید احتمال این خطر وجود دارد که آسیبی تازه به تلفن همراهتان برسد!

خرید شارژر سامسونگ

بدیهی است که برای خرید شارژر سامسونگ مناسب نیازی به یک تعمیرکار ندارید. درواقع نیاز به هیچ چیز ندارید جز اینکه مدل شارژر قبلی خود را بدانید و درست یکی شبیه آن را خریداری کنید. تنها مشکل این است که مطمئن شوید آن شارژر اورجینال است یا خیر؟

در فروشگاه اینترنتی ماکروتل تمامی اجناس مربوط به برند سامسونگ اورجینال هستند. می‌توانید به آسانی همه‌ی انواع مختلف شارژر‌های سامسونگ را در صفحه‌ی  شارژر سامسونگ مشاهده کنید.

خرید باتری سامسونگ

خرید باتری سامسونگ نیز به آسانی همان شارژر است. اما باید به یک نکته توجه داشت. اینکه گاهی مشکل شارژدهی کم موبایل فقط مربوط به باتری نمی‌شود. ممکن است مشکل از جای دیگری باشد که روی باتری موبایل نیز تأثیر گذاشته است. برای اطمینان از اینکه مشکل از باتری سامسونگ است. بهتر است آن را به متخصصان ماکروتل بسپارید. تعمیرکاران ماکروتل به طور حرفه‌ای قبل از تعویض و تعمیر، مشکل مورد نظر تلفن را به بحث می‌گذارند و تا زمانی که عیب‌یابی به شکل کامل انجام نگردد هیچ قطعه‌ای تعویض نمی‌گردد.

در این خصوص نیز می‌توانید به صفحه‌ی  باتری گوشی سامسونگ در فروشگاه اینتنرتی ماکروتل مراجعه کنید.

تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ

تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ را نیز بعضی از مشتریان خودشان انجام می‌دهند. گذشته از اینکه این کار چقدر سخت و سرگیجه آور است، ممکن است به تلفن همراه شما آسیب جدی‌تری وارد کند. پیشنهاد می‌کنم در خصوص این مشکل نیز حتماً تلفن همراه خودتان را به ماکروتل بسپارید. متخصصان ماکروتل با ۱۳ سال تجربه انجام کار شما را از صحت قطعه‌ی تعویضی و روند تعویض مطمئن خواهند کرد. برای اینکار می‌توانید به صفحه‌ی  تاچ و ال سی دی شرکتی سامسونگ مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Zeynab

۱۳۹۸/۳/۷
من رفتم دفترشون جای قشنگیه گوشیمم سریع بهم تحویل دادن ال سی دیش شکسته بود

Zeynab

۱۳۹۸/۳/۷
من رفتم دفترشون جای قشنگیه گوشیمم سریع بهم تحویل دادن ال سی دیش شکسته بود