خانهاخبار
لپتاپ RedmiBook 14 با قیمت 580 دلار معرفی شد

لپتاپ RedmiBook 14 با قیمت 580 دلار معرفی شد

شیائومی اولین لپتاپ برند ردمی خود را با نام RedmiBook 14 معرفی کرد. این دستگاه علی‌رغم قیمت 580 دلاری خود سخت‌افزار قدرتمندی دارد و می‌تواند عملکرد خوبی در بازار لپتاپ‌های اقتصادی داشته باشد.
۱۳۹۸/۳/۸

شیائومی امروز در کنار سری ردمی K20 از اولین لپتاپ برند ردمی با نام RedmiBook 14 رونمایی کرد. این شرکت در سال‌های گذشته چندین لپتاپ ساخته بود ولی همه آن‌ها با برند خود شیائومی در بازار عرضه شدند. یکی از این لپتاپ‌ها Mi Notebook Pro بود که طراحی و سخت‌افزاری مشابه مک‌بوک پرو داشت اما قیمت آن نصف لپتاپ اپل بود.

حالا اما ردمی‌بوک ۱۴ آمده تا با قیمت ۵۸۰ دلاری خود فصل جدیدی در بازار لپتاپ‌های اقتصادی ایجاد کند. این دستگاه از پردازنده Core i5 اینتل، ۴ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه SSD استفاده می‌کند. البته با پرداخت ۷۲۵ دلار می‌توانید همین لپتاپ را با Core i7 اینتل، ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه SSD تهیه کنید.

نکته جالب توجه درباره ردمی‌بوک ۱۴ استفاده از پردازنده گرافیکی GeForce MX250 انویدیاست. بر روی این دستگاه دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی متری هدفون وجود دارد.

image

بدنه اولین لپتاپ برند ردمی از جنس فلز و به رنگ نقره‌ای است که شباهت زیادی به مک‌بوک پیدا کرده است. ردمی‌بوک ۱۴ نمایشگری ۱۴.۱ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی دارد و نسبت صفحه به بدنه آن ۸۱.۲ درصد است. وزن این لپتاپ ۱.۵ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۷.۹۵ میلی متر است. دو سیستم خنک‌سازی در داخل این سیستم قرار داده شده تا دمای قطعات را کنترل کند.

ردمی‌بوک ۱۴ با توجه به قیمتش امکانات خوبی دارد و از تاریخ ۲۱ خرداد وارد بازار چین می‌شود. البته از آن‌جایی که هدف برند ردمی بازارهای جهانی است، بنابراین عجیب نیست که به زودی شاهد ورود این دستگاه به سایر کشورهای دنیا باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۸/۳/۱۰
چ سخت افزاری داره لنتی
اگه وارد ایران بشه بهترین لپتاپ اقتصادی میشه