خانهاخبار
ردمی K20 با اسنپدراگون 733 و ردمی K20 پرو با اسنپدراگون 855 معرفی شد

ردمی K20 با اسنپدراگون 733 و ردمی K20 پرو با اسنپدراگون 855 معرفی شد

شیائومی امروز رسما از دو تلفن هوشمند جدید برند ردمی با نام K20 و K20 پرو رونمایی کرد. K20 از اسنپدراگون 733 و K20 پرو از اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۳/۷

شیائومی از دو پرچمدار جدید با نام‌های Redmi K20 و Redmi K20 Pro رونمایی کرد. هر دوی این دستگاه‌ها دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، پنل OLED با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و دوربین پاپ‌آپ دارند. ردمی K20 از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ و K20 پرو از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند.

اندازه نمایشگر هر دو دستگاه ۶.۳۹ اینچ با نسبت ۱۹.۵:۹ است که رزولوشن +FHD دارد. این نمایشگر تقریبا بدون حاشیه است چون دوربین سلفی دستگاه به شکل پاپ‌آپ طراحی شده و از قسمت بالایی بدنه خارج می‌شود.

image

پیش از این می‌دانستیم که K20 پرو از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند، اما امروز به صورت رسمی اعلام شد که این پردازنده در کنار ۶ یا ۸ گیگ رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی پرچمداران جدید شیائومی در کنار یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دوربین می‌تواند فیلم‌برداری 960fps اسلوموشن داشته باشد. در بخش سلفی نیز در هر دو دستگاه سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که به هوش مصنوعی مجهز شده است.

ظرفیت باتری ردمی K20 و K20 پرو ۴ هزار میلی آمپر است و از قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی که پیش‌تر نمونه آن را در شیائومی می ۹ و بلک شارک ۲ دیده بودیم استفاده می‌کند. ادعا شده که باتری این دستگاه می‌تواند ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۸ درصد و ظرف مدت ۷۴ دقیقه به طور کامل شارژ شود.

image

تلفن‌های هوشمند سری K20 از قابلیت Game Turbo 2.0 استفاده می‌کنند تا بتوانند در هنگام بازی مدیریت بهتری روی منابع داشته باشند. به‌علاوه، این حالت می‌تواند سوئیچ مناسبی بین شبکه وای فای و 4G داشته باشد تا در هنگام بازی کمترین لگ را تجربه کنید.

ردمی K20 با اسنپدراگون ۷۳۰ خود دومین تلفن هوشمند بازار است که از تراشه ۸ نانومتری کوآلکام استفاده می‌کند. عمده تفاوت این دستگاه با مدل K20 پرو پردازنده آن است، اما در بخش دوربین K20 شاهد سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX582 هستیم در حالی که در مدل پرو سنسور IMX586 سونی وجود دارد. علاوه بر این، فناوری شارژ سریع این دستگاه ۱۸ واتی است.

image

ردمی K20 در دو رنگ قرمز و آبی به بازار می‌آید و قیمت آن برای مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی ۲۸۹ دلار و برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۳۰۰ دلار است.

ردمی K20 پرو چهار مدل عادی و یک مدل ویژه با نام مدل Avengers خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی درباره مدل Avengers اعلام نشده اما مشخصات و قیمت مدل‌های عادی این دستگاه از قرار زیر است:

image

شیائومی ردمی K20 و ردمی K20 پرو از تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) وارد بازار می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)