خانهاخبار
عرضه جهانی سیستم هشدار کنترل و نمایشگر محدودیت سرعت در Google Maps

عرضه جهانی سیستم هشدار کنترل و نمایشگر محدودیت سرعت در Google Maps

یکی از قابلیت های خاصی که در اپلیکیشن Waze وجود داشت، ازین پس در Google Maps نیز یافت شده و این دو نرم افزار در حال رقابت با یکدیگر هستند.
۱۳۹۸/۳/۷

اپلیکیشن Waze مدت هاست که به عنوان مهم ترین گزینه در امر مسیریابی میان کاربران رواج پیدا کرده و استقفاده کنندگان زیادی را به سمت خود کشیده است. یکی از ویژگی های مهم آن، قابلیت نمایش میزان سرعت و البته دوربین های کنترل سرعت در خیابان ها و بزرگراه هاست که باعث می شود تا رانندگان، از آنها اطلاع پیدا کرده و درصد تخلفات و جرایم تا حد زیادی کاهش پیدا کند. 

حالا این ویژگی منحصر به فرد به اپلیکیشن Google Maps راه پیدا کرده و علاقمندان به این نرم افزار می توانند با استفاده از آن، از دوربین های کنترل سرعت اطلاع پیدا کرده و از سرعت ماشین در حین رانندگی نیز باخبر شوند.

image

 

بر اساس گزارش Android Police، هشدار دوربین کنترل سرعت در حال حاضر در کشورهای استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، جمهوری چک، لهستان، یونان، مراکش، هند، اندونزی، اسرائیل، ایتالیا، مکزیک، هلند، پرتغال، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلوواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، انگلستان و آمریکا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

قابلیت نمایش میزان سرعت نیز برای کاربران کشورهای دانمارک، لهستان، انگلستان و آمریکا عرضه شده است و به زودی، در دسترس سایر کشورها نیز قرار می گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)