خانهاخبار
انویدیا از خانواده جدید پردازنده‌های گرافیکی Quadro RTX رونمایی کرد

انویدیا از خانواده جدید پردازنده‌های گرافیکی Quadro RTX رونمایی کرد

انویدیا دیروز در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان از خط تولید جدید پردازنده‌های گرافیکی خود موسوم به Quadro رونمایی کرد. این پردازنده‌ها با هدف قرارگیری روی ورک‌استیشن‌های قابل حمل تولید شده‌اند.
۱۳۹۸/۳/۷

شرکت انویدیا در خلال رویداد کامپیوتکس تایوان از چند محصول تازه از جمله خط تولید پردازنده‌های گرافیکی جدید خود رونمایی کرد. انتظار می‌رود که این محصولات جدید با تمرکز بر کسانی که خارج از دفاتر شرکتی کار می‌کنند بتواند توانایی بیشتری در زمینه انجام پروسه‌های سنگین مثل ویرایش آنی فایل‌های 8K را در اختیار کاربران قرار دهد.

این سری جدید از پردازنده‌ها مخصوص لپتاپ‌هاست و Quadro RTX نام دارد. مشخصات دقیق سه عضو اصلی این خانواده از قرار زیر است:

image

علاوه بر این، در بخش پایینی این خط تولید چهار GPU جدید غیر-RTX وجود دارد که شامل P520, P620, T1000 و T2000 است که آخری 4 گیگابایت رم GDDR5 و 1024 هسته CUDA دارد. انویدیا می‌گوید این محصولات جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا متناسب با نیاز خود بتوانند بهترین پردازنده گرافیکی را انتخاب کنند.

تام تابول، معاون ارشد محصولات تخصصی و راهکارهای پردازشی شرکت دل، در خصوص این معارفه گفت:

ورک‌استیشن‌های دل با کمک پردازنده‌های Quadro RTX قدرت، توانایی و اعتمادپذیری را به همراه فناوری‌های مدرنی مثل ردیابی لحظه‌ای پرتوها، شتاب‌دهی هوش مصنوعی و عملکرد پیشرفته گرافیکی ارائه می‌کنند. انویدیا و دل با جدیدترین محصولات خود بهترین تجربه کاربری را در زمینه ورک‌استیشن‌ها به ارمغان می‌آورند و به کاربران اجازه می‌دهند تا بهینه کار کنند و خلاقیت خود را به سطوح جدیدی ببرند.

این ورک‌استیشن‌های قابل حمل با برخورداری از پردازنده‌های گرافیکی جدید Quadro از نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)