خانهاخبار
تماشا کنید؛ تصاویر رندر تازه از پرچمدار گلکسی نوت 10 سامسونگ

تماشا کنید؛ تصاویر رندر تازه از پرچمدار گلکسی نوت 10 سامسونگ

پرچمدار نوت 10 در رندرهای تازه به تصویر کشیده شده است تا برخی شایعه‌های اخیر را درباره این محصول تازه سامسونگ به نمایش بگذارد. این گوشی در ماه اوت در 5 رنگ متفاوت معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۳/۶

گلکسی نوت 10 سامسونگ قرار است تابستان امسال با مشخصاتی پرچمدار و در حداقل 4 نسخه رنگارنگ معرفی شود. در خلاف شایعه‌های اولیه در این باره، تغییرات چشمگیر و شگفت انگیزی در این نسل اعمال نمی‌شود و به طور کلی می‌توان ادعا کرد نوت 10 نسخه بهبود یافته‌ای از نوت 9 خواهد بود. به عبارت دیگر، گلکسی نوت 10 برخلاف شایعه‌های ابتدایی به صورت تاشو طراحی نمی‌شود و از دوربین سلفی زیر پنل نمایش هم بهره نمی‌برد؛ هرچند گفته می‌شود سامسونگ به دنبال توسعه این نوع تکنولوژی نوین است. به جای انتظارات قبلی، قرار است نوت 10 بهبودهای لازم را به طراحی همچنان مدرن و شیک نوت 9 اضافه کند و البته از مشخصات سطح بالایی هم بهره ببرد.

image

 

گلکسی نوت 10 با دوربین حفره‌ای بسیار کوچک طراحی می‌شود

برخی تصاویر رندر تازه براساس این اطلاعات منتشر شده است. افشاگر معروف Ice Universe هم تأیید کرده است که نوت 10 با دوربین حفره‌ای تکی در میانه عرضه پنل نمایش توسعه پیدا می‌کند. او گفته است اندازه این حفره از سلفی درون گلکسی اس 10 کوچک‌تر خواهد بود.

image

 

افشاگر دیگری با نام کاربری OnLeaks ادعا Ice Universe را در این باره مورد تأیید قرار داده و گفته است دوربین سلفی در نوت 10 در قسمت بالای پنل و در میانه عرض آن تعبیه می‌شود.

دوربین اصلی با چینش عمودی

گفته می‌شود دوربین اصلی نوت 10 در پنل پشتی به 4 لنز مجزا مجهز می‌شود. آخرین شایعه‌ها ادعا می‌کنند که این ماژول به جای حالت افقی، این بار عمودی چینش می‌شود. تعبیه دوربین افقی در عرض پنل، فضای بسیاری را اشغال می‌کند و بدین ترتیب نوت 10 نمی‌تواند به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. به همین خاطر منطقی است که سامسونگ این ماژول بزرگ را به طور عمودی طراحی کند و در گوشه بالا سمت چپ پنل قرار دهد.

image

 

با توجه به این شایعه‌ها، باید به تصاویر رندری تازه و پیش رو بیش از پیش توجه کنیم. سامسونگ در توسعه نوت 10 خود و مخصوصا در طراحی پنل پشتی آن چالش‌های بیشتری در مقایسه با گلکسی اس 10 داشته است. این گوشی باید به دوربین چهارگانه، فلش LED و حسگر پایش ضربان قلب مجهز می‌شد و به همین خاطر تغییر در چینش دوربین اصلی ناگزیر بود.

رنگین‌کمانی از رنگ‌ها!

هر دو پرچمدار گلکسی نوت 8 و نوت 9 در همان ابتدا در چهار رنگ معرفی و در دسترس کاربران قرار گرفتند. از طرفی گزارش شده است کمپانی سامسونگ امسال قصد دارد گلکسی نوت 10 خود را در حداقل 5 نسخه رنگی روانه بازار کند. این رنگ‌ها شامل ترکیب رنگی قبلی و برخی رنگ‌های گرادیان تازه می‌شود.

image

 

انتظار می‌رود پرچمدار نوت 10 مانند گلکسی اس 10 در ابتدای عرضه در نسخه‌های رنگ مشکی، سفید و صورتی روشن روانه بازار شود. هنوز مشخص نیست سایر نسخه‌های رنگی موردنظر سازنده از همان ابتدای عرضه در دسترس قرار می‌گیرند یا با تاخیر معرفی خواهند شد.

گلکسی نوت 9 همچنین قرار است مانند نسل قبلی خود در رنگ نقره‌ای عرضه شود. شایعه شده رنگ چهارم رنگ قرمز پررنگ و خیره کننده‌ای است که احتمالا تنها در برخی بازارهای به فروش خواهد رسید؛ اما هنوز نمی‌دانیم کدامیک از این نسخه‌ها از طراحی مدرن گرادیان بهره می‌برد.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۳/۷
ای کاش دوربینش پاپ آپ باشه،آخه اون نقطه سیاه چیه وسط ال سی دی

سسسسجاد

۱۳۹۸/۳/۶
جلو گوشی خوبه ولی امیوارم پشت گوشی رو این مدلی نزنه که خیییییییییییلی بیریخت و زشته انگار A70دستت گرفتی البته صفحه نمایش هم مطمعأ باشید مثل اس10 میزنه بدون هیچ تفاوتی

مصطفی

۱۳۹۸/۳/۶
قاب پشتی شبیه گوشی های میان رده شده