خانهاخبار
احتمال معرفی گلکسی نوت 10 با رم UFS 3.0 و شارژ بسیاری سریع 50 واتی

احتمال معرفی گلکسی نوت 10 با رم UFS 3.0 و شارژ بسیاری سریع 50 واتی

تازه‌ترین گزارش خبرگزاری معتبر فوربز به احتمال توسعه گلکسی نوت 10 سامسونگ با رم UFS 3.0 و باتری 50 واتی اشاره دارد. گفته می‌شود این گوشی احتمالا در سه مدل نوت 10، نوت 10 پرو و نوت 10 ای روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۳/۴

هنوز مدتی طولانی تا تاریخ احتمالی رونمایی از پرچمدار گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی مانده است، اما در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار شایعه‌هایی درباره این گوشی بوده‌ایم. همان‌طور که می‌دانید، پرچمداران نوت این سازنده در پنل پشتی به دوربین اصلی با چینش افقی مجهز هستند اما شایعه‌های اخیر در این باره متفق القول‌اند که در نوت 10 و نوت 10 پرو شاهد طراحی ماژول دوربین اصلی با چینش عمودی و در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی خواهیم بود. علاوه بر این گزارش‌ها به احتمال معرفی سه نسخه از این پرچمدار تحت عناوین نوت 10، نوت 10 پرو  و نوت 10 ای اشاره دارند. حالا خبر دیگری منتشر شده است که ادعا می‌کند فبلت پرچمدار نسل تازه احتمالا با قابلیت شارژ سریع‌تری نسبت به پرچمداران قبلی معرفی می‌شود.

image

 

این گزارش به قلم گوردون کلی، خبرنگار فوربز، نوشته شده که همچنین اشاره کرده است توان باتری نوت 10 برای شارژ سریع حدودا 50 وات خواهد بود. پیش از این در برخی شایعه‌ها گفته شده بود گلکسی نوت 10 سامسونگ به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و کلی هم در گزارش خود همین میزان ظرفیت را مورد تأیید قرار داده است.

image

 

این منبع علاوه بر موارد مذکور گفته است سامسونگ در توسعه گلکسی نوت 10 خود از حافظه پرسرعت و تازه UFS 3.0 بهره می‌گیرد. احتمال صحت این شایعه بسیار زیاد است؛ زیرا سامسونگ به خوبی می‌تواند این نسل تازه رم را خودش تولید کند. انتظار نمی‌رود که گلکسی نوت 10 با دوربین 64 مگا پیکسلی توسعه پیدا کند؛ اما پیش بینی می‌شود پنل نمایش بزرگتری با نسبت تصویر 19:9 داشته باشد. سامسونگ معمولا پرچمداران سری گلکسی نوت خود را در اواخر سه ماهه سوم روانه بازار می‌کند و هنوز چند ماهی تا تاریخ مذکور باقی مانده است. مشتاقانه منتظریم اطلاعات بیشتری درباره این سه گانه احتمالی منتشر شود تا خبرهای تازه را با شما در میان بگذاریم. نظر شما درباره این شایعه‌های تازه چیست؟ گلکسی نوت 10 با کدام قابلیت‌های پیشرفته و نوین معرفی می‌شود؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۳/۵
یه مدل 5gهم داره وچهار گانه می باشد وشاید نسخه 5gدوربین ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد