خانهاخبار
اشکودا Superb Scout مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

اشکودا Superb Scout مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

اشکودا Superb Scout مدل 2020 از راه رسید. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد ارتفاع بیشتری داشته و به صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۳/۴

پس از اینکه شرکت اشکودا خودروی Superb Outdoor را برای نسل گذشته این خودرو رونمایی کرد، تصمیم گرفت برای نسل جدید آن نیز یک خودروی استیشن جان سخت را نیز معرفی کند. این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد اشکودا Superb Combi بهبودهایی را تجربه کرده که برای مثال می‌توان به تجهیز آن به سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد اشاره کرد.

اشکودا Superb Scout مدل 2020 به سیستم تعلیق بهبود یافته مجهز شده که ارتفاع این خودرو را در مقایسه با نمونه استاندارد، 15 میلی‌متر افزایش داده است. این خودرو به حالت رانندگی آفرود مجهز شده و همچنین اشکودا برای موتور و قطعات زیر بدنه، از محافظ استفاده کرده تا در زمان عبور از مکان‌های صعب‌العبور دچار مشکل نشوند.

image

اشکودا Superb Scout مدل 2020 به صورت استاندارد همراه با رینگ‌های 18 اینچی به فروش می‌رسد که البته می‌توان آن را با رینگ‌های 19 اینچی دو رنگ نیز سفارش داد، البته امکان تصاحب این خودرو با رینگ‌های 18 اینچی دو رنگ نیز وجود دارد. این خودرو در چندین رنگ از جمله نارنجی به فروش می‌رسد.

image

در کابین این خودرو با طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم. در حقیقت فضای داخلی این خودرو پیشرفت‌های کمی را نسبت به کابین اشکودا Superb Combi تجربه کرده است. در کابین این خودرو شاهد استفاده از چوب به همراه لوگوی Scout هستیم. از دیگر تغییرات کابین این خودروی استیشن قد بلند می‌توان به صندلی‌های پارچه‌ای همراه با دوخت با رنگ متضاد اشاره کرد، البته با پرداخت هزینه اضافه می‌توان این محصول را با صندلی‌های چرمی نیز سفارش داد.

image

اشکودا Superb Scout مدل 2020 با موتورهای دیزلی و بنزینی روانه بازار می‌شود. موتور 2.0 لیتری TSI این خودرو قادر به تولید 272 اسب بخار (200 کیلووات) قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است. نمونه دیزلی این خودرو با موتور 2.0 لیتری TDI در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. این موتور قدرتی برابر با 190 اسب بخار (140 کیلووات) و گشتاوری برابر با 400 نیوتن متر تولید می‌کند. هر دو نمونه به یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه مجهز می‌شوند.

فروش اشکودا Superb Scout به همراه نمونه فیس لیفت آن در ماه‌های آینده و پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز می‌شود. خودروی پلاگین هیبریدی Super iV در اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)