خانهاخبار
اسمارت کلاک لنوو 12 خرداد به بازار می‌آید

اسمارت کلاک لنوو 12 خرداد به بازار می‌آید

اسمارت کلاک لنوو که اوایل سال جاری میلادی در CES معرفی شد قرار است از تاریخ 12 خرداد به بازار بیاید. فرآیند پیش‌خرید این دستگاه در حال حاضر آغاز شده است.
۱۳۹۸/۳/۳

اسمارت کلاک لنوو نمایشگر هوشمندی مجهز به گوگل اسیستنت است که توسط این شرکت در رویداد CES امسال معرفی شد. قیمت این دستگاه ۷۹ دلار است و قرار بود در تاریخ ۲ ژوئن به بازار بیاید. اما به گزارش 9to5Google ظاهرا از همین حالا امکان پیش‌خرید این محصول از طریق والمارت، هوم دیپات و خود وبسایت لنوو فعال شده است.

اسمارت کلاک نسخه کوچک‌تر اسمارت دیسپلی فعلی لنوو است که نه به عنوان نمایشگری کمک در آشپزخانه بلکه بیشتر به عنوان دستگاهی برای اتاق خواب شما طراحی شده است. این دستگاه نمایشگر ۴ اینچی دارد که بیشترین کاربرد آن نمایش زمان است، ولی برای پخش موسیقی یا شارژ کردن سایر دستگاه‌ها نیز می‌توانید از اسمارت کلاک استفاده کنید. این گجت از روتین‌های گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با یک فرمان ساده چند کار مختلف را انجام دهید. مثلا اگر روتینی برای زمان خواب تعیین کرده باشید، می‌توانید از آن برای تنظیم زنگ ساعت، خاموش کردن چراغ‌ها، و یادآوری اولین رویداد روز بعد کمک بگیرید.

اسمارت کلاک لنوو، برخلاف آمازون اکو اسپات، دوربین ندارد. دوربین می‌تواند برای برقراری تماس‌های ویدیویی مفید باشد، ولی وقتی دستگاهی تهیه می‌کنید که قرار است دائما کنار تخت شما باشد، مسئله امنیت و حریم خصوصی اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)