خانهاخبار
تماشا کنید؛ رندرهای مفهومی از پرچمداران پیکسل 4 گوگل

تماشا کنید؛ رندرهای مفهومی از پرچمداران پیکسل 4 گوگل

تازه‌ترین تصاویر مفهومی منتسب به پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال این دو پرچمدار تازه گوگل را با طراحی ظاهری مشابه به تصویر کشیده است. این گوشی‌ها با پنل نمایش بدون حاشیه و ناچ حفره‌ای و دوربین اصلی دوگانه طراحی شده‌اند.
۱۳۹۸/۳/۳

در ماه مارس گذشته یکی از کاربران توییتر به نام PhoneDesigner تصویر مفهومی و مورد انتظار خود را از پرچمدار پیکسل 4 گوگل منتشر کرد. همین طراح حالا تصمیم گرفته است تصاویر مفهومی دیگری با طراحی به روزرسانی شده از گوشی مذکور را دوباره منتشر سازد.

این طراح در ماه مارس گوشی پیکسل 4 را با پنل نمایش بدون حاشیه و دوبین سلفی تعبیه شده در ناچ حفره‌ای در گوشه بالا سمت راست طراحی کرده بود. این طراحی مفهومی همچنین در پنل پشتی خود تنها یک لنز در ماژول دوربین اصلی داشت. از طرف دیگر مدل بزرگتر و پیشرفته‌تر پیکسل 4 ایکس ال با حفره کمی بزرگتر و بیضی شکل و دو لنز سلفی به تصویر کشیده شده بود و در پنل پشتی آن هم دوربین اصلی با لنزهای دوگانه افقی دیده می‌شد.

image

 

این طراح حالا تنها یک نوع طراحی منتشر کرده است و به نظر می‌رسد منظورش این باشد که هر دو پیکسل 4 و 4 ایکس ال از طراحی واحدی بهره می‌برند. در این تصاویر مفهومی تازه شاهد تعبیه دوربین سلفی در ناچ حفره‌ای با یک لنز هستیم و در پنل پشتی هم دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در نظر گرفته شده است.

این ناچ حفره‌ای کوچک‌تر از طراحی قبل و همچنین در گوشه بالا سمت چپ پنل نمایش تعبیه شده است. ماژول دوربین اصلی هم با چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ پنل طراحی شده و فلش LED در کنار آن قرار گرفته است. در پنل پشتی اثری از حسگر فیزیکی اثرانگشت نیست و به نظر می‌رسد طراح آن را زیر پنل نمایش تصور کرده باشد.

image

 

در تصاویر مفهومی پیش رو، پیکسل 4 در ترکیب رنگی مشکی و خاکستری به تصویر کشیده شده و لوگوی برند گوگل هم در پنل پشتی آن نقش بسته است. پیکسل 4 مفهومی در پنل جلو بدون حاشیه توسعه پیدا کرده است و حتی نوار باریکی در بخش پایین پنل آن دیده نمی‌شود. در پنل پشتی هم ماژول دوربین اصلی کمی از سطح پنل بیرون زده است.

همان‌طور که می‌دانید، گوگل سیستم ژست‌های راهبری عجیب در اندروید پای را به سیستم بهینه سازی شده‌ای در اندروید کیو تغییر می‌دهد و همان‌طور که انتظار می‌رود، طراح هم پیکسل 4 را مجهز به سیستم عامل تازه اندروید 10 کیو تصور کرده است.

image

 

پیکسل‌های نسل سوم در اکتبر سال 2018 معرفی شدند و انتظار می‌رود نسل چهارم هم در همین بازه زمانی رونمایی شوند. این تصاویر مفهومی رسمی نیستند و پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال قطعا با آنچه شاهدش هستید، متفاوت خواهند بود. البته این طراحی به قدری جالب توجه است که اگر گوگل تصمیم بگیرد پیکسل‌های نسل چهارم را مشابه آن‌ها توسعه دهد، احتمالا هیچکش مخالفتی نخواهد کرد.

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال بدون شک از پردازنده توانمند 64 بیتی و 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرند و احتمالا حداقل 6 گیگابایت رم دارند. پیکسل 4 ایکس ال در پنل نمایش خود از وضوح کواد اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و پیکسل 4 هم احتمالا به پنل فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۳/۳
چرا وارد سایت منبع نمیشه؟