خانهاخبار
تصاویر رندر تازه از گلکسی نوت 10 سامسونگ با طراحی جالب

تصاویر رندر تازه از گلکسی نوت 10 سامسونگ با طراحی جالب

پرچمداران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو گوشی‌های بعدی سامسونگ هستند که در ماه اوت معرفی می‌شوند. تازه‌ترین تصاویر رندر منتسب به این گوشی‌ها منتشر شده و طراحی ظاهری احتمالی‌شان را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۸/۳/۲

گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا در اوت امسال رسما معرفی می‌شود. هنوز تا رونمایی رسمی چند ماهی باقی مانده است و به همین خاطر در این مدت شاهد انتشار شایعه‌های بیشتری درباره پرچمدار تازه سامسونگ خواهیم بود. حالا بن جسکین، از طراحان سرشناس، برخی تصاویر رندر منتسب به گلکسی نوت 10 را منتشر کرده و به طراحی‌ ظاهری احتمالی این پرچمدار اشاره کرده است.

image

 

این دو تصویر بسیار شبیه هستند و در یک مورد تفاوت دارند. هر دو پنل نمایش با ناچ سوراخ مانند توسعه یافته‌اند اما یکی از آن‌ها به جای دوربین سلفی تکی و سوراخ کوچک به ناچ بیضی شکل و دوربین دوگانه مجهز شده است. نکته جالب توجه دیگر، موقعیت ناچ سوراخ مانند در گلکسی نوت 10 مفهومی است که برخلاف گلکسی اس 10 در گوشه قرار نگرفته و در میانه عرض پنل نمایش دیده می‌شود.

بسیاری از شایعه‌ها به این احتمال اشاره کرده‌اند که سامسونگ دوربین سلفی در گلکسی نوت 10 خود را در میانه عرض پنل طراحی می‌کند، اما همچنان ممکن است شاعد تعبیه این ناچ در گوشه بالا سمت راست باشیم.

منبع انتشار این تصاویر رندری ادعا می‌کند طراحی‌های پیش رو براساس شایعه‌های منتشر شده به تصویر کشیده شده‌اند. در این تصاویر به جز ناچ سوراخ مانند شاهد توسعه پنل نمایشی با حاشیه‌های حذف شده و البته نوار بسیار باریک در لبه‌ها بالا و پایین آن هستیم. علاوه بر این‌ها، پنل نمایش نوت 10 از کناره‌ها خمیده به نظر می‌رسد که با توجه به سابقه سامسونگ در توسعه پرچمداران قبلی‌اش اصلا عجیب نیست.

طراح این تصاویر، دکمه فیزیکی پاور را سمت چپ بدنه قرار داده و دکمه‌های تنظیم صدا و بیکسبی را هم در کناره سمت راست طراحی کرده است. سه لنز در دوربین اصلی این گوشی دیده می‌شود که به صورت عمودی در پنل پشتی توسعه یافته‌اند. زیر این دوربین هم لوگوی سامسونگ، فلش LED و  حسگر پایش ضربان قلب به چشم می‌خورد.

 

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پنل پشتی گلکسی نوت 10 هم مانند پنل جلو خمیده طراحی شده و ظاهرا از جنس شیشه و فلز ساخته شده است. طراح این تصاویر مفهومی همچنین تصمیم گرفته است جک هدفون 3.5 میلی متر را در این دستگاه نگه دارد؛ همان‌طور که شاهد هستید، این پورت در کنار پورت ارتباطی USB-C در لبه پایین دستگاه تعبیه شده‌ است.

سامسونگ هنوز برنامه خود را برای پرچمدار دومش در سال 2019 موردتأیید قرار نداده است اما انتظار می‌رود رویداد معرفی این گوشی در اوت برگزار شود. شایعه شده است که این غول تکنولوژی قصد دارد امسال دو مدل گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو را از این خانواده سطح بالا معرفی کند. همچنین گفته می‌شود این مدل‌ها در دو نسخه با پشتیبانی از 4G و 5G روانه بازار می‌شوند.

انتظار می‌رود نوت 10 و نوت 10 پرو هم مانند پرچمداران گلکسی اس سامسونگ در دو نسخه با پردازنده‌های داخلی متفاوت عرضه شوند. نسخه‌ مخصوص چین و آمریکا طبق معمول به پردازنده کوالکام و اینبار اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود و سایر نسخه‌ها هم با اگزینوس 9820 سازنده معرفی می‌شوند.

علاوه بر این موارد، گفته می‌شود نسخه‌های متفاوتی از نوت 10 و نوت 10 پرو با کانفیگ‌های مختلف به بازار راه پیدا می‌کنند که سطح پایین‌ترینشان 6 گیگابایت رم دارد، اما همگی به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9.0 پای و رابط اختصاصی Samsung One UI مجهز می‌شوند.

انتظار می‌رود در مدت باقی مانده تا رونمایی از نوت 10 و نوت 10 پرو خبرهای بیشتری از این پرچمداران منتشر شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)