خانهاخبار
امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی مانند قبل فراهم گردید

امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی مانند قبل فراهم گردید

ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت و عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی کما فی السابق فراهم گردید.
۱۳۹۸/۳/۱

مدتی است که خبر بسته شدن سامانه مسافری رجیستری التهابی را در بازار به وجود آورده است اما خبری که دیروز توسط اتاق اصناف منتشر شد تا حدودی التام بخش این التهاب است.

به گزارش جی اس ام به نقل از اتاق اصناف تهران، نماینده وزیر صمت و عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران از امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی و کما فی السابق خبر داد. ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی در این خصوص افزود: در جلسه ای که به همین منظور روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور و با حضور مهندس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت تشکیل گردید پس از تبادل نظر و رفع ابهامات موجود، مقرر شد سایت ثبت گوشی مسافری همچون گذشته فعال و امکان ثبت و رجیستری تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی کما فی السابق (۹۷/۱۲/۷ ) فراهم گردد. بنا به اعلام نماینده وزیر صمت و عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران، مسافران محترم همچون گذشه می توانند با کدملی خود نسبت به ثبت یک گوشی تلفن همراه اقدام نمایند. درستی با تقدیر ویژه از وزیر کشور و معاون بازرگانی داخل وزارت صمت ادامه داد: با همکاری و نگاه مثبت این عزیزان توانستیم این موضوع را مرتفع سازیم و از هرگونه التهاب احتمالی در بازار جلوگیری به عمل آوریم پیش از این آخرین مهلت ثبت و رجیستری گوشی مسافری۳۱ اردیبهشت ۹۸ اعلام گریده بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

alireza

۱۳۹۸/۳/۱
دیگ روند قبل نیست دیگ با کارت ملی نمیشه

شیری

۱۳۹۸/۳/۱
یعنی میشه ریجستر کرد سایت بسته نشده ؟ یا هر پاسپورت یک گوشی؟