خانهاخبار
قسمت آخر Game of Thrones تمام رکوردهای شبکه HBO را شکست

قسمت آخر Game of Thrones تمام رکوردهای شبکه HBO را شکست

سریال Game of Thrones با قسمت آخر خود توانست تمام رکوردهای تاریخ شبکه HBO را بشکند و به پربیننده‌ترین قسمت یک سریال تلویزیونی تبدیل شود.
۱۳۹۸/۲/۳۱

دیروز قسمت آخر سریال Game of Thrones پخش شد و پایان‌بندی آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون بحث و جنجال‌های زیادی به دنبال داشت، اما در کنار همه این اتفاقات رکوردهای جدیدی برای این سریال ثبت شد.

بر اساس اعلام منابع مختلف، مجموع تعداد بینندگان رسمی قسمت آخر که در هنگام پخش اول از طریق تلویزیون‌های کابلی این قسمت را دیدند ۱۳.۶ میلیون نفر است که اگر تعداد بازبینی‌ها را به آن اضافه کنیم، این عدد به ۱۹.۳ میلیون می‌رسد. نکته جالب توجه در خصوص این آمار نه فقط جابجایی رکوردهای خود سریال، بلکه جابجایی رکورد بیشترین تماشای یک قسمت از یک سریال در تاریخ شبکه HBO است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، قسمت ششم هم توانست مانند اکثر قسمت‌های قبلی فصل آخر رکوردها را بشکند. پنج قسمت قبلی فصل هشتم سریال از جمله پربیننده‌ترین قسمت‌های کل این مجموعه بودند و اگر بازپخش‌ها و پخش‌های DVR را در نظر بگیریم این عدد تا تاریخ ۱۲ مه به ۴۳ میلیون بیننده می‌رسد. عدد مذکور به طور میانگین از مجموع تعداد بینندگان فصل هفتم ۱۰ میلیون بیشتر است.

در این‌جا شایان ذکر است که با پایان سریال بازی تاج و تخت کار HBO یا طرفداران با این مجموعه به پایان نمی‌رسد و در حال حاضر سه پروژه اسپین‌آف از این سریال در دست ساخت قرار دارد. خود جورج آر.آر. مارتین قبلا اعلام کرده بود که فعلا نمی‌تواند چیزی درباره محتوای این سریال‌های فرعی بگوید ولی اگر واقعا می‌خواهید با بخشی از این پروژه‌ها آشنا شوید بهتر است به سراغ کتاب «آتش و خون» بروید، کتابی که به تاریخچه خاندان تارگرین‌ها می‌پردازد.

طبق گزارشات، شبکه HBO تاکنون درخواست ساخت یک پایلوت برای یکی از این پروژه‌ها را صادر کرده که فعلا آن را با اسم رمزی Bloodmoon می‌شناسیم. به گفته خود این شبکه، نائومی واتس از بازیگران این سریال خواهد بود و داستان آن هزاران سال پیش از وقایع Game of Thrones رخ می‌دهد، جایی که از عصر طلایی قهرمانان به تاریک‌ترین زمان تاریخ یعنی منشأ پیداش وایت واکرها می‌رسیم. این سریال از رمز و رازهای شرق تا استارک‌های افسانه‌های را پوشش می‌دهد و یک چیز در آن واضح خواهد بود: داستان سریال چیزی نخواهد بود که ما فکر می‌کنیم با آن آشناییم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)