خانهاخبار
Meizu 16Xs در TENAA رویت شد؛ دوربین 48 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.2 اینچی

Meizu 16Xs در TENAA رویت شد؛ دوربین 48 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.2 اینچی

مرجع اطلاعات چینی TENAA روز گذشته با انتشار اطلاعات و مشخصات مربوط به تلفن هوشمندی که احتمالا Meizu 16Xs خواهد بود از عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه در چین خبر داد.
۱۳۹۸/۲/۲۹

تلفن هوشمند جدید میزو با شماره مدل M926Q که گفته می‌شود Meizu 16Xs باشد، روز گذشته در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شد. این مرجع چینی حالا مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه را افشا کرده است.

Meizu 16Xs نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع AMOLED دارد که رزولوشن آن ۲۲۳۲ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این دستگاه از اندروید پای استفاده می‌کند و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز دارد که همراه با آن ۶ گیگابایت رم قرار داده شده است.

میزو 16Xs دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی آن سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. تلفن هوشمند جدید این شرکت همچنین به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته می‌توانید با کمک کارت‌های حافظه این مقدار را افزایش دهید.

ظرفیت باتری این گوشی ۳۹۰۰ میلی آمپر است و در دو مدل با رنگ سیاه/گرادیان و آبی/مرجانی به بازار می‌آید. میزو هنوز به طور رسمی از تولید 16Xs خبر نداده اما به‌زودی می‌توانیم منتظر عرضه این گوشی در چین باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)