خانهاخبار
رابط کاربری جدید نمایشگرهای هوشمند گوگل منتشر می‌شود

رابط کاربری جدید نمایشگرهای هوشمند گوگل منتشر می‌شود

گوگل امروز اعلام کرد که از فردا نسخه جدید رابط کاربری نمایشگرهای هوشمند خود از جمله Nest Hub Max را منتشر خواهد کرد. صفحه خانگی این رابط کاربری در نسخه جدید آن بازطراحی شده است.
۱۳۹۸/۲/۲۹

گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال خود از نمایشگر هوشمند جدیدی به نام Nest Hub Max رونمایی کرد و قابلیت‌های جدید آن را به نمایش گذاشت. این شرکت حالا رابط کاربری جدید برای نمایشگرهای هوشمند خود منتشر کرده که صفحه خانگی آن تماما بازطراحی شده است.

این صفحه خانگی را اولین بار در هنگام معرفی Nest Hub Max دیدیم، اما حالا قرار است برای Nest Hub هم عرضه شود. در این رابط حالت پیش‌فرض نمایشگرهای هوشمند به شکل Ambient Mode یا Photo Frame در می‌آید.

وقتی کاربر روی دستگاه تپ و با آن ارتباط برقرار می‌کند، صفحه خانگی سیستم برای او نمایش داده می‌شود که شامل کارت‌های مختلفی برای یوتیوب، گوگل نیوز، کنترل‌های صوتی و غیره است. قبلا پس‌زمینه این رابط کاربری سفید بود و در سمت چپ آن زمان/تاریخ و پیش‌بینی آب‌وهوا برای سه روز آینده دیده می‌شد.

حالا در این نسخه والپیپر روشن ابتدایی با چیزی که برای Ambient Mode انتخاب کرده‌اید تعویض می‌شود. با اولین تپ، تصویر یا ساعت فعلی محو می‌شود، اما هر چه در آیتم‌ها بیشتر جلو بروید پس‌زمینه سفیدی بیشتری پیدا می‌کند. این سیستم باعث می‌شود رابط کاربری دستگاه جلوه جذاب‌تری داشته باشد.

علاوه بر این، بخش اختصاصی پیش‌بینی هوا از بین رفته است. زمان/تاریخ بزرگ‌تر شده و به گوشه پایین چپ انتقال یافته، در حالی که ویجت آب‌وهوا به یک آیکن تنها که دما و کمینه و بیشینه آن را نشان می‌دهد محدود شده است. در این سیستم اگر کسی می‌خواهد از جزئیات وضعیت آب‌وهوا مطلع شود باید روی ویجت تپ کند تا به صفحه مربوطه برود.

در مجموع رابط کاربری Smart Display باعث می‌شود دستگاه‌ها حس بهتری به کاربری انتقال بدهند. این رابط کاربری جدید از فردا نه برای همه نست هاب‌ها بلکه برای برخی از آن‌ها منتشر می‌شود. سایر شرکت‌ها مثل لنوو و JBL هم به‌زودی آپدیت جدیدی در این زمینه منتشر خواهند کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)