خانهاخبار
Vivo Y3 با دوربین سه‌گانه و باتری 5 هزار میلی‌آمپری معرفی شد

Vivo Y3 با دوربین سه‌گانه و باتری 5 هزار میلی‌آمپری معرفی شد

تلفن هوشمند جدید Vivo با نام Y3 امروز رسما معرفی شد. این دستگاه از دوربین سه‌گانه، پردازنده هلیو P35 و باتری بزرگ 5 هزار میلی آمپری برخوردار است.
۱۳۹۸/۲/۲۹

تلفن هوشمند Vivo Y3 امروز به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه از پردازنده هلیو P35 و رابط کاربری Funtouch OS 9 استفاده می‌کند که بر اساس اندروید ۹ پای ساخته شده است. موبایل جدید ویوو ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد.

Y3 مجهز به نمایشگری ۶.۳۵ اینچی از نوع LCD و با رزولوشن ۱۵۴۴ در ۷۲۰ پیکسل که نسبت تصویر آن ۱۹.۳:۹ و نسبت صفحه به بدنه‌اش ۸۹ درصد است. این گوشی دوربینی سه‌گانه دارد که از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.2)، یک سنسور عریض ۸ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.2) و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.4) دارد. در بخش سلفی هم سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود که داخل یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است.

از دیگر قابلیت‌های ویوو Y3 می‌توانیم به حسگر اثر انگشت خازنی بر روی قاب پشتی، قابلیت تشخیص چهره، دستیار صوتی اختصاصی Jovi، حالت Easy Mode و حالتی مخصوص ورزش‌های الکترونیکی به نام Game Cube اشاره کنیم.

این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد و ظرفیت باتری آن ۵ هزار میلی آمپر است که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Dual-Engine می‌توان با توان ۱۸ وات شارژ شود. با این حال پورت گوشی به جای USB-C همان microUSB قدیمی است.

Vivo Y3 در سه رنگ آبی طاووسی، صورتی هلویی و آبی جوهری تولید شده و با قیمت تقریبی ۲۱۵ دلار به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)