خانهاخبار
اپلیکیشن دایرکت اینستاگرام آخر ماه May به کار خود پایان می دهد

اپلیکیشن دایرکت اینستاگرام آخر ماه May به کار خود پایان می دهد

اینستاگرام در اپلیکیشن دایرکت به کاربران خود هشدار داده که آخر ماه می، این نرم افزار به کار خود پایان می دهد.
۱۳۹۸/۲/۲۸

همان طور که می دانید، گفتگوهای اینستاگرام که به دایرکت معروف هستند، مجهز به اپلیکیشن جداگانه ای هستند که می توانید از این طریق بدون وارد شدن به غضای اصلی اینستاگرام، با دوستان خود در ارتباط باشید. نام اپلیکیشن Direct است و از طریق آن می توانید با دوستان اینستاگرامی خود در ارتباط باشید.

امروز در رسانه های خبری شاهد انتشار موضوعی مهم و البته ناامید کننده هستیم. مسئولان اینستاگرام تصمیم گرفته اند تا به عمر این اپلیکیشن پایان داده و آخر ماه May، این نرم افزار به خاطره ها می پیوندد.

اگر به اپلیکیشن Direct مراجعه کنید، خواهید دید که پیامی مانند تصویر زیر مبنی بر چنین اتفاقی در بالای آن ظاهر می شود:

image

پایان ماه جاری، ما به پشتیبانی از این اپلیکیشن پایان می دهیم. تمامی مکالمات شما به صورت خودکار به اینستاگرام انتقال پیدا می کند و از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

مسئولان این شبکه اجتماعی همچنان به توسعه بخش دایرکت ادامه می دهند، اما متأسفانه دیگر خبری از نرم افزاری جداگانه در کار نخواهد بود و کاربران باید از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام برای بهره گیری از این ویژگی استفاده کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

m.dehnabi

۱۳۹۸/۲/۳۰
با سلام و احترام
پیام خصوصی همچنان میشه ارسال کرد، اما این پیام خصوصی ها یه اپلیکیشن جداگونه به اسم Direct داشتن که میشد بدون اینکه وارد خود اینستاگرام بشید، از طریق اون فقط پیام خصوصی هارو بخونید و ارسال کنید. الان اپلیکیشن دایرکت از کار میوفته و فقط از داخل خود اینستاگرام میشه پیام خصوص ارسال کرد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۸
متوجه نشدم درست??‍♂️
یعنی دیگه پیام‌خصوصی یُخدی؟؟
جدیداً آقای موسری که آمده تحولاتِ منفی و غیرسازنده‌ای رو شاهد هستیم. سیستروم خیلی بهتر بود اصلاً ناز هم بود و من خودم مرتب تصدُق‌ش میرفتم??