خانهاخبار
قیمت سوبارو اکسنت مدل 2020 اعلام شد

قیمت سوبارو اکسنت مدل 2020 اعلام شد

در گذشته نه چندان دور شاهد رونمایی از مدل 2020 خودروی سوبارو اکسنت بودیم. به تازگی قیمت این خودروی SUV مشخص شده است.
۱۳۹۸/۲/۲۸

سوبارو اکسنت مدل 2020 در تابستان سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. این خودرو که اولین نسخه آن سال گذشته میلادی وارد بازار شد، در مدل جدید خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. با این حال، شاهد اضافه شدن تجهیزات ایمنی جدید و کامل‌تری به این خودرو بدون افزایش قیمت آن هستیم. تمام تریم‌های این خودروی شاسی بلند به سیستم هشدار صندلی‌های عقب مجهز شده است. این سیستم در زمان خروج از خودرو، در صورت حضور کودک و یا حیوان خانگی روی صندلی‌های عقب، به راننده هشدار می‌دهد. این سیستم در زمان خاموش شدن خودرو توسط یک پیام صوتی به راننده هشدار می‌دهد و همچنین روی نمایشگر این خودرو، یک پیام متنی به نمایش گذاشته می‌شود.

این خودرو در مدل پایه خود دارای قیمت یکسان با نمونه قبلی، 31,995 دلار است. تجهیزات حاضر در تریم پایه این خودرو شامل سیستم چهار چرخ محرک، پکیج کمکی راننده سوبارو EyeSight، سیستم سرگرمی و اطلاعات Starlink با نمایشگر 6.5 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی، چهار پورت USB، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای خودکار، قفل شدن خودکار درب‌ها و آینه‌های جانبی و رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی با رنگ نقره‌ای می‌شود.

image

تریم پریمیوم این خودرو دارای قیمت پایه 34,395 دلار است. سوبارو برای این تریم تجهیزاتی مانند سیستم شناسایی نقاط کور با سیستم کمکی تعویض خط، سیستم هشدار تصادف از عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، نمایشگر 8 اینچی، شبکه ارتباطی وای فای، شیشه خصوصی، فرمان چرمی و دسته دنده چرمی، کنترلر سیستم تهویه مطبوع صندلی‌های عقب و رینگ‌‌های 20 اینچی در نظر گرفته است.

image

در صورتی که خواهان پرداخت هزینه بیشتر و دسترسی به تجهیزات بیشتر باشید، می‌توانید تریم Limited این خودرو را خریداری کنید. این تریم به چراغ‌های LED با سیستم کمکی نور بالا، چراغ‌های مه‌شکن LED، رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی – آلیاژی و آینه‌های جانبی با چراغ راهنما مجهز شده است.

بالاترین تریم این خودرو، تورینگ است. این محصول با قیمت پایه 45,045 دلار به فروش می‌رسد. این تریم از کروم برای دستگیره درب‌ها، محافظ سپر عقب، آینه‌های جانبی برقی همراه با چراغ راهنما، چرم قهوه‌ای Java برای صندلی‌ها، پوشش چرم فرمان و چوب برای کابین بهره می‌برد. برای این تریم یک نمایشگر 8.0 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات، سیستم صوتی فراگیر با 14 اسپیکر، مونروف پانوراما، برف پاک‌کن حساس به باران و دوربین جلوی 180 درجه‌ای در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)