خانهاخبار
گلکسی نوت 10 سامسونگ در 6 رنگ معرفی می‌شود

گلکسی نوت 10 سامسونگ در 6 رنگ معرفی می‌شود

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 10 خود را در رنگ‌های تازه‌تری علاوه بر نسخه‌های قبلی روانه بازار کند. براساس این شایعه‌ها، شاهد رونمایی از پرچمدار تازه این غول تکنولوژی در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی، نقره‌ای و گرادیان آبی خواهیم بود.
۱۳۹۸/۲/۲۷

سامسونگ دومین پرچمدار 2019 خود را به نام گلکسی نوت 10 در دست توسعه دارد. این گوشی قرار است تابستان امسال با طراحی و مشخصات فنی سطح بالا معرفی شود و حالا خبرگزاری MySmartPrice هم ادعا کرده است که نوت 10 در نسخه‌های رنگی متعددی روانه بازار خواهد شد.

رنگ‌های قدیمی و جدید بعلاوه نسخه‌های گرادیان

گوشی‌های گلکسی نوت 8 و نوت 9 که نسل‌های قبلی این سری هستند، در سال‌های گذشته در 4 رنگ متفاوت در دسترس کاربران قرار گرفتند؛ اما گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد نوت 10 را امسال در 5 یا 6 رنگ مختلف به بازار عرضه کند. این ترکیب شامل رنگ‌های قبلی بعلاوه رنگ‌های تازه‌ای می‌شود.

image

 

گفته می‌شود گلکسی نوت 10 مانند گلکسی اس 10 که ابتدای امسال معرفی شد، ابتدا در رنگ‌های Prism Black، Prism White و Flaming Pink معرفی و عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست سایر نسخه‌های رنگی در همان ابتدای عرضه در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرند یا در تاریخ دیگری به آن‌ها ملحق خواهند شد. در هر صورت دیگر می‌دانیم که نوت 10 در حداقل 5 رنگ متفاوت به فروش خواهد رسید.

علاوه بر سه رنگ مذکور، گزارش شده است که نوت 10 مانند نسل قبلی در رنگ Cloud Silver هم توسعه پیدا می‌کند. در آخر رنگ پنجم هم احتمالا نوعی قرمز آتشین خواهد بود. شایان ذکر است که سامسونگ قصد داشت گلکسی اس 10 خود را در رنگ قرمز روانه بازار کند اما سرانجام این نسخه را پیش از عرضه رسمی لغو کرد.

image

 

همان‌طور که می‌دانید، عرضه این نسخه‌های رنگی با توجه به بازار مقصد و همچنین کانفیگ دستگاه‌ها محدود خواهد بود. از طرفی باید به این موضوع هم توجه کنیم که ممکن است سامسونگ عرضه برخی از این نسخه‌ها را پیش از معرفی رسمی لغو کند. در هر صورت کاملاً واضح است که نوت 10 و نوت 10 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و صورتی به صورت جهانی عرضه می‌شوند، اما نسخه قرمز اگر نهایی شود، احتمالاً تنها در برخی بازارهای تعیین شده به فروش خواهد رسید.

علاوه بر این موارد، Ice Universe، افشاگر معروف، شب گذشته در یادداشتی الحاقی به احتمال عرضه گلکسی نوت 10 سامسونگ در یک نسخه گرادیان آبی اشاره کرد. ظاهرا یک نسخه گرادیان نقره‌ای هم از این گوشی وجود دارد، اما هنوز مطمئن نیستیم این نسخه همان Cloud Silver است یا خیر.

از گلکسی نوت 10 سامسونگ چه انتظاری داریم؟

از نوت 10 سامسونگ انتظار می‌رود به دنبال اس 10 این سازنده از پردازنده اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 قدرت بگیرد و در نسخه استاندارد از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره ببرد. این گوشی همچنین پنل نمایش 6.3 اینچی امولد دارد که با حاشیه‌های تقریبا حذف شده و بریدگی سوراخ مانند در گوشه‌ای از صفحه طراحی شده است. گلکسی نوت 10 همچنین به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری One UI سازنده مجهز می‌شود.

image

 

درپ نل پشتی این گوشی هم انتظار می‌رود ماژول دوربین سه گانه جایگزین ماژول دوگانه از نسل قبلی شود. همچنین برخی کارشناسان می‌گویند ممکن است سامسونگ لنز چهارم هم برای این دستگاه در نظر گرفته باشد.

اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، کاربران با لنز اصلی 12 مگا پیکسلی با دیافراگم متغیر به همراه لنز ثانویه 12 مگا پیکسلی تله فوتو با امکان بزرگنمایی تا 2 برابر روبرو خواهند بود. همچنین لنز سوم این ماژول 16 مگا پیکسلی از نوع زاویه باز در نظر گرفته شده است و حسگر ToF هم در ماژول اصلی تعبیه می‌شود.

گلکسی نوت 10 با نوت 10 پرو معرفی می‌شود

علاوه بر گلکسی نوت 10 اصلی که همچنین قرار است یک نسخه با پشتیبانی از 5G هم از آن معرفی شود، شاهد رونمایی از گلکسی نوت 10 پرو و نوت 10 پرو 5G خواهیم بود. این دو نسخه تازه از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به نوت 10 استاندارد توسعه پیدا می‌کنند، اما به پنل نمایش بزرگتر 6.7 اینچی امولد و همچنین باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند.

image

 

شایعه شده است دو نسخه گلکسی نوت 10 پرو همچنین به دوربین سلفی دوگانه در پنل جلو مجهز می‌شوند و ممکن است در کانفیگ با رم و حافظه داخلی بیشتری معرفی شوند. به گزارش خبرگزاری SamMobile، دو مدل گلکسی نوت 10 پرو و نسخه 5G آن در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای روانه بازار خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)