خانهاخبار
بازی جدید Pokemon Rumble Rush منتشر شد

بازی جدید Pokemon Rumble Rush منتشر شد

دیروز به شکلی غیرمنتظره بازی جدیدی از مجموعه پوکمون با نام Pokemon Rumble Rush منتشر شد. این بازی برای در هر پلتفرم iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۸/۲/۲۷

دیروز در سکوت خبری و در کمال تعجب بازی جدیدی از مجموعه پوکمون به نام Pokemon Rumble Rush منتشر شد. این بازی که قبلا در سال ۲۰۱۷ با نام Pokeland معرفی شده بود حالا امروز با یک اسم جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است. در صفحه اطلاعات وبسایت رسمی بازی اعلام شده که این عنوان نهایتا برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر خواهد شد، بنابراین اگر هنوز آن را در استور دستگاه‌تان نمی‌بینید، جای نگرانی نیست. این بازی توسط استودیو Ambrella ساخته شده که پیش از این چهار عنوان از بازی‌های Pokemon Rumble را توسعه داده بود.

تاکنون بازی‌های زیادی از مجموعه پوکمون ساخته شده که معروف‌ترین آن‌ها Pokemon Go است. در ابتدای هفته جاری وبسایت GamesIndustry.biz اعلام کرده بود که استودیوی DeNA، توسعه‌دهنده عناوینی چون Super Mario Run و Animal Crossing: Pocket Camp، مشغول کار روی یک بازی موبایلی برای مجموعه پوکمون است که در ادامه سال منتشر خواهد شد.

بازی‌های سری Pokemon Rumble که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ بر روی Wii منتشر شد تاکنون چهار قسمت داشته که دو تای آن‌ها در 3DS و یکی در Wii U عرضه شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)