خانهاخبار
دستبند هوشمند گلکسی Fit e به صورت رسمی معرفی شد

دستبند هوشمند گلکسی Fit e به صورت رسمی معرفی شد

دستبند هوشمند سامسونگ با نام گلکسی Fit e در سکوت خبری به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد.
۱۳۹۸/۲/۲۵

همان طور که می دانید، دستبند هوشمند گلکسی فیت مدتی است که با قیمت 100 یورو پا به دنیای فناوری گذاشته است. شب گذشته در سکوت خبری و بدون برگزاری رویدادی، نسخه ارزان قیمت آن با نام Galaxy Fit e با قیمت 40 یورو رونمایی شد و از هم اینک، می توانید آن را پیش خرید نمایید.

این دستبند از نمایشگر 0.74 اینچی OLED بهره مند است که به صورت پیش فرض، تعداد قدم ها به همراه زمان را به کاربر نمایش می دهد. به عنوان دیگر اقدامات این نمایشگر، می توان به قابلیت نمایش نوتیفیکیشن ها و رویدادهای تقویم اشاره کرد.

دستبند هوشمند گلکسی فیت ای به صورت خودکار، فعالیت کاربر مانند راه رفتن، دویدن یا فعالیت های هوازی را شناسایی کرده و تشخیص داده و آنها را به صورت اطلاعاتی با اپلیکیشن Health سامسونگ به اشتراک می گذارد. امکان پیگیری وضعیت خواب کاربر نیز در این گجت گنجانده شده است.

علیرغم برخورداری از قابلیت ضد آب بودن تا عمق 5 متری، متأسفانه از تشخیص و ردیابی فعالیت های کاربر هنگام انجام ورزش های آبی مانند شنا خبری نیست.

باتری دستگاه در حالت مصرف روزانه، 6 تا 7 روز و در صورت استفاده به صورت معمول، حدودا 13 روز دوام می آورد.

دستبند هوشمند گلکسی Fit e از هم اینک برای پیش خرید در وبسایت سامسونگ و سایر مراجع معتبر در سه رنگ مشکی، سفید و زرد در دسترس قرار گرفته است. تصاویر این محصول را می توانید در این قسمت مشاهده کنید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)