خانهاخبار
خرید محصولات شیائومی مانند خرید نوشابه در کشور هند!

خرید محصولات شیائومی مانند خرید نوشابه در کشور هند!

شیائومی قصد دارد تا با راه اندازی دستگاه های جدید، اشخاص واسطه را حذف کرده و فروش محصولات را به صورت مستقیم انجام دهد.
۱۳۹۸/۲/۲۵

برند چینی شیائومی قصد دارد تا با قرار دادن کیوسک هایی به نام Mi Express، افراد واسطه را از بین برده و امکان خرید مستقیم محصولاتش را در اختیار کاربران و مردم کشور هند قرار دهد.

این کیوسک ها با قرارگیری در مترو، فرودگاه و مراکز خرید، مانند خرید نوشیدنی های مختلف، قابلیت خرید محصولات شیائومی به صورت مستقیم را برای مردم فراهم می کند.

مشتریان می توانند به وسیله کارت های اعتباری یا پول نقد، گوشی هوشمند مورد نظر خود را به آسان ترین شکل ممکن، خریداری کنند.

مسئولان شیائومی قصد دارند تا این کیوسک ها را ظرف ماه های جاری در محل های ذکر شده قرار داده و به مرور، آن را به شهرهای مختلف نیز وارد کنند.

image

کیوسک های Mi Express را می توان اقدامی دیگر از سوی شیائومی برای حذف افراد واسطه و فروش مستقیم محصولات به مشتریان به حساب آورد. انجام چنین کاری در حال حاضر از طریق وبسایت Mi.com و خرده فروشی های Mi Home نیز انجام می شود. به این ترتیب آنها قادر هستند تا محصولات خود را به پایین ترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار دهند. کیوسک های Mi Express نیاز به شخص واسطه ای نداشته و افراد مختلف قادر خواهند بود تا آن را راه اندازی کرده و محصول مورد نظر خود را به آسانی خرید کنند.

مکان قرارگیری این کیوسک ها در آینده ای نزدیک از طریق وبسایت Mi.com در دسترس قرار می گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مرتضی طرازی

۱۳۹۸/۲/۲۵
شرکت سایپا خودش دلال درست کرده که ماشین گرون برسه دست ما ....اینجا ایرانه ...کسی جز خود ما به فکر ما نیست

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۵
ای کاش شرکت سایپا هم از این دستگاه‌ها نصب میکرد، خلاءش
بشدت احساس میشه?
دکمه آبی رو که میزدی، درب سالن باز میشد و نیسان‌آبی تحویل میداد. دکمه سفیده فرضاً پراید با بوق‌ش میامد?. بدین‌ترتیب دست‌ِ پلیدِ واسطه‌ها هم قطع میشد عنایت فرمودید؟