خانهاخبار
وان پلاس با ویدیویی 12 ساعته دوام دوربین پاپ‌آپ وان پلاس 7 پرو را نشان می‌دهد

وان پلاس با ویدیویی 12 ساعته دوام دوربین پاپ‌آپ وان پلاس 7 پرو را نشان می‌دهد

وان پلاس 7 پرو دوربین سلفی پاپ‌آپ دارد که ممکن است خیلی‌ها را بابت دوام آن نگران کند. ولی این شرکت با انتشار ویدیویی 12 ساعته نشان داد که حتی اگر یک بلوک سیمانی را از این پاپ‌آپ آویزان کنید اتفاقی برای دستگاه نمی‌افتد.
۱۳۹۸/۲/۲۵

وان پلاس ۷ پرو رسما معرفی شد و شاید بتوانیم دوربین سلفی پاپ‌آپ آن را جذاب‌ترین قابلیت این دستگاه در نظر بگیریم، چون باعث شده وان پلاس بتواند برای اولین بار پرچمداری با نمایشگر تمام صفحه بسازد. خوشبختانه این شرکت به حرف طرفدارانش گوش داده و ۷ پرو را با لنز تله‌فوتوی 3x و لنز عریض آپگرید کرده است.

اما سوالی که احتمالا ذهن بسیاری از علاقه‌مندان را درباره این دستگاه به خودش جلب کرده این است که مکانیزم پاپ‌آپ دوربین سلفی وان پلاس ۷ پرو چقدر دوام دارد. این شرکت برای پاسخ به این سوال دو ویدیو آماده کرده است. در یکی از آن‌ها نشان داده می‌شود که این مکانیزم می‌تواند ۳۰۰ هزار بار عمل کرده و دوربین را باز و بسته کند.

سوالی دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که اگر در هنگام سلفی گرفتن دستگاه از دست‌تان بیفتد چه می‌شود. پاسخ در سنسور شتاب‌سنج دستگاه نهفته است که در هنگام سقوط به سرعت می‌تواند خطر را شناسایی کرده و دوربین را در کسری از ثانیه ببندد.

تست دوم وان پلاس که ویدیوی آن را در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به میزان مقاومت پاپ‌آپ سلفی است. در این آزمایش نوار سلفی با یک بند به بلوکی سیمانی با وزن ۲۲ کیلوگرم بسته شده تا به شما ثابت کند که دوام آن خیلی بیشتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.

مدیر بخش تصویرسازی وان پلاس، سایمون لیو، می‌گوید حوزه عکاسی حوزه‌ای سلیقه‌ای است. بعضی‌ها رنگ‌های گرم و زنده را ترجیح می‌دهند، برخی دوست دارند تصاویر واقعی باشد. بعضی‌ها می‌خواهند عکاسی شبانه حس تاریکی را منتقل کند، اما عده‌ای باور دارند که تصاویر حتی در شب هم باید روشن باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۸/۲/۳۰
وان پلاس اگه جاسوس بود قطعا اجازه فروش در امریکا رو نداشت و تحریم میشد ولی اینطور که واضحه فروش وان‌پلاس در امریکا آزاد و قانونی هست ولی هواوی به دلیل جاسوسی مورد تحریم امریکا واقع شده و فروش هواوی در امریکا ممنوع شده

124

۱۳۹۸/۲/۲۵
تنها دلیلی که به خریدن وان پلاس اصلا حتی فکر نمیکنم، مشکل امنیتش هست. اینکه جاسوسی میکنه یا نه. چون قبلا در خبر ها اومده بود.

محمد

۱۳۹۸/۲/۲۵
نمره دوربینش در دکسومارک شده 111 خیلی جالبه