خانهاخبار
وان پلاس 7 با طراحی آشنا اما سخت‌افزار قوی‌تر معرفی شد

وان پلاس 7 با طراحی آشنا اما سخت‌افزار قوی‌تر معرفی شد

همان طور که انتظار می‌رفت در رویداد امشب وان پلاس شاهد معرفی عضو معمولی خانواده وان پلاس 7 پرو بودیم. این دستگاه نمایشگری 6.4 اینچی دارد و در دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایتی به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۲/۲۴

پس از انتشار اخبار و شایعات گوناگون، وان پلاس 7 بالاخره امشب در رویداد ویژه وان پلاس معرفی شد تا کاربرانی که به قابلیت‌ها و توانایی‌هایی وان پلاس 7 نیازی ندارند بتوانند این دستگاه را خریداری کنند.

وان پلاس ۷ از بسیاری جهات شبیه وان پلاس 6T پارسال است. این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۴۱ اینچی از نوع Optic AMOLED دارد که بالای آن همان ناچ قطره‌ای قبلی قرار گرفته است. این ناچ میزبان دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p را دارد. در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

پرچمدار جدید وان پلاس یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری دارد که از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه هم مثل وان پلاس ۷ پرو مجهز به بلندگوهای استریوی دالبی است و از OxygenOS 9.5 استفاده می‌کند.

image

پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸۵۵ است و در دو مدل با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و ظرفیت داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار می‌آید. وان پلاس ۷ از استاندارد جدید UFS 3.0 پشتیبانی می‌کند تا سرعت و عملکرد بهتری داشته باشد.

دوربین عقب این موبایل دوربینی دوگانه است که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. وجود قابلیت UltraShot امکان استفاده از حالت‌های +HDR و Super Resolution را برای شما فراهم می‌کند.

وان پلاس ۷ در دو رنگ خاکستریِ آیینه‌ای و قرمز به بازار می‌آید که رنگ قرمز آن مخصوص بازار چین و هند است. قیمت این تلفن هوشمند برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۶۴۵ دلار است. علاقه‌مندان می‌توانند از ابتدای ماه ژوئن منتظر عرضه این دستگاه باشند، هرچند هنوز تاریخی برای عرضه این محصول در آمریکا اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)