خانهاخبار
نام پرچمدار جدید ردمی K20 است

نام پرچمدار جدید ردمی K20 است

طبق اعلام رسمی ردمی، پرچمدار جدیدی که اطلاعات آن به‌تازگی در رسانه‌ها منتشر شده و قرار است از اسنپدراگون 855 استفاده کند، K20 نام دارد.
۱۳۹۸/۲/۲۵

به تازگی پرچمدار جدیدی از برند ردمی در رسانه‌ها دیده شده که از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند. لی ویبینگ، مدیر کل این شرکت، دیروز در شبکه اجتماعی Weibo از کاربران خواست تا در نام‌گذاری این محصول به آن‌ها کمک کنند. حالا امروز اعلام شده که نام پرچمدار بعدی ردمی K20 خواهد بود.

به گفته ویبینگ سری K پرچمداران حرفه‌ای ردمی را در بر می‌گیرد و حرف K از Killer گرفته شده است. با این حساب می‌دانیم که حرف K از کجا می‌آید اما عدد ۲۰ به چه معناست؟ فعلا پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد، اما گفته می‌شود که این برند سعی دارد خودش را بیش از پیش به هوآوی نزدیک کند و ویبینگ نیز وجود این رویکرد را در بازاریابی‌های آن‌ها رد نکرده است.

طبق اطلاعات موجود در منابع، این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع آمولد و با کیفیت +FHD دارد که با گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود و زیر آن یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. دوربین جلوی ردمی K20 سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی دارد که با مکانیزم پاپ-آپ طراحی شده است.

در قاب پشتی دستگاه دوربینی سه‌گانه با سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود و دو تای آخر سنسورهای فوق عریض و تله‌فوتو هستند. ظرفیت باتری گوشی جدید ردمی ۴ هزار میلی آمپر است و از قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

نام K20 ممکن است در بعضی مناطق POCO F2 باشد اما این شایعه هنوز منبع موثقی ندارد. این تلفن هوشمند در سه رنگ آبی، قرمز و سیاه به بازار می‌آید. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره Redmi K20 شما را در جریان اخبار تازه‌تر قرار خواهیم داد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)