خانهاخبار
گوگل توضیح می‌دهد که چرا پیکسل 3a جک هدفون دارد

گوگل توضیح می‌دهد که چرا پیکسل 3a جک هدفون دارد

مدیر محصول گوگل در حاشیه کنفرانس I/O 2019 در مصاحبه اعلام کرده که چرا پیکسل 3a به عنوان یک محصول میان‌رده جک هدفون دارد ولی دستگاه‌های پرچمدار این شرکت جک هدفون ندارند.
۱۳۹۸/۲/۲۴

گوگل هفته گذشته هنگام معرفی پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال گفت که این دستگاه به جک هدفون مجهز است و با این خبر بسیاری از طرفداران را خوشحال کرد. سونیا جابنپوترا، مدیر محصول گوگل، در حاشیه کنفرانس I/O 2019، در مصاحبه‌ای گفت: «احساس کردیم که مصرف‌کنندگان در این رنج قیمت و این دسته از محصولات نیازمند انعطاف‌پذیری بیشتری برای جک هدفون هستند.» بنابراین به عقیده گوگل فقط کسانی جک هدفون می‌خواهند که بودجه کافی برای خرید تلفن‌های رده بالا را ندارند.

اگر از دید سطحی نگاه کنیم، شاید این استدلال منطقی به نظر برسد، چون معمولا کسانی که موبایل‌های اقتصادی را خریداری می‌کنند تمایلی به پرداخت مبالغ بالا برای خرید هدفون‌های بیسیم ندارند. اما از سوی دیگر، صرفا چون گروهی از مصرف‌کنندگان توانایی خرید هدفون‌های بیسیم را دارند دلیل نمی‌شود که امکان استفاده از جک هدفون را نداشته باشند. مردم به دنبال گوشی‌های پرچمدار و رده بالا هستند چون این گوشی‌ها امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارند، در حالی که حذف جک هدفون با این اصل در تقابل است.

اگر بحث استطاعت مالی را کنار بگذاریم، تاکنون در آزمایشات مختلف ثابت شده که عملکرد هدفون‌های سیمی چقدر از هدفون بیسیم بهتر است. عاشقان موسیقی هزینه زیادی را صرف خرید هدفون‌ها می‌کنند و حاضرند برای استفاده از این جک که قابلیتی اقتصادی در نظر گرفته شده مبالغ بالایی بپردازند. دانگل‌ها یا تبدیل‌ها در حال حاضر به عنوان یک راهکار جایگزین شناخته می‌شوند، اما در این صورت هنگام استفاده از هدفون امکان شارژ دستگاه را از دست می‌دهید.

با وجود این که برگشتن جک هدفون به محصولات رده اقتصادی اتفاق خوبی است، اما پاسخ جابنپوترا کمی نگران‌کننده است و باعث می‌شود که در پیکسل ۴ منتظر بازگشت جک هدفون نباشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افشین بیگی

۱۳۹۸/۲/۲۴
یعنی خیلی خنده داره گوشی بخری جک هدفون نداشته باشه هیچکی فکر نکنم حاضر باشه همچین خریتی بکنه