خانهاخبار
یکی از قابلیت های مهم گلکسی نوت 10 توسط شایعات جدید فاش شد

یکی از قابلیت های مهم گلکسی نوت 10 توسط شایعات جدید فاش شد

Galaxy Note 10 سامسونگ طبق پیش بینی ها، اواخر سال جاری (2019) به دنیای تکنولوژی معرفی شده و روانه بازار می شود.
۱۳۹۸/۲/۲۴

بر اساس گزارش های مختلف که توسط منابع خبری منتشر شده است، اواخر سال جاری میلادی باید منتظر رویداد معرفی گلکسی نوت 10 باشیم. محصولی که تمامی ویژگی های پرچمداران را با خود به همراه خواهد داشت، اما یکی از مهم ترین مباحثی که پیرامون این فبلت مطرح می شود، نمایشگر آن است. امروز در رسانه های خبری، شاهد افشا شدن یک نکته کلیدی در مورد Galaxy Note 10 هستیم که مورد تأیید نیز قرار گرفته است.

نمایشگری بلند قامت، دقیقا مانند سری گلکسی S10

چندی پیش در تست های بنچمارک، شاهد دستگاهی با شماره ساخت SM-N976V بودیم که از نمایشگری با رزولوشن 860 × 412 پیسکل برخوردار بود. بر اساس استانداردهای امروزی، این ارقام بسیار پتایین به نظر می رسند، اما مطمئنا مدل کوچک شده اعدادی بزرگ تر هستند که اگر آنها را با مضربی متعادل افزایش دهیم، به روزولوشن 3040 × 1440 پیکسل می رسیم که با گلکسی S10 و اس 10 پلاس برابری می کند.

image

اگر مجددا به شماره ساخت اشاره شده بازگردیم، احتمالا به مدل 5G گلکسی نوت 10 که تحت پوشش اپراتور Verizon آمریکا قرار می گیرد، می رسیم. شایعات بر این باورند که دستگاهی با این شمار ساخت به نمایشگر 6.75 اینچی مجهز خواهد بود که با توجه به رزولوشن یاد شده، به دستگاهی با ابعاد تصویر 19:9 می رسیم که در این مورد نیز به خانواده گلکسی S10 شباهت خواهد داشت.

حاشیه نمایشگر باریک تر، به همراه حفره ای درون آن

رزلوشون بیشتر، نشان دهنده حاشیه نمایشگر کمتری است، چیزی که هنگام تبدیل گلکسی S9 به اس 10 شاهد آن بودیم. این موضوع آنچان که باید و شاید تعجب بر انگیز نیست، چرا که سری نوت همواره دنباله روی مسیر موفق سری S هستند.

اگر از حاشیه نمایشگر گذر کنیم، به حفره های قرار گرفته در نمایشگر می رسیم. هنوز مشخص نیست که محل این حفره ها کجا در نظر گرفته شده، اما حرف و حدیث هایی مبنی بر انتقال آنها به مرکز دستگاه به گوش می رسد که چنین اتفاقی احتمالا به دلیل شناسایی آنها نسبت به سری S روی داده است.

image

همان طور که حدس می زنید، این حفره ها برای قرارگیری دوربین سلفی طراحی شده اند. جزئیات در مورد دوربین سلفی Note 10 هنوز مشخص نیست، اما احتمالا این محصول به یک دوربین سلفی مجهز خواهد بود و نسخه Pro آن نیز، از دوربین سلفبی دوگانه بهره مند می شود.

دوربین دوگانه یا سه گانه، مسئله این است!

حالا که بحث دوربین به میان آمده، باید بگوییم که گلکسی نوت 10 به دوربین چندگانه مجهز خواهد بود، اما هنوز تعداد آنها مشخص نیست. پیش بینی می شود که Note 10 از سه دوربین برخوردار بوده و در پشت بدنه نسخه پرو، مانند نسخه 5G گلکسی S10 شاهد چهار دوربین باشیم که در هر دو مدل، چینش دوربین به صورت افقی و در مرکز دستگاه خواهد بود.

حرف و حدیث هایی پیرامون وجود یک لنز Time-of-Light در نسخه پرو به گوش می رسد که بهره گیری از آن، باعث می شود تا تصاویر با افکت بوکه (Bokeh) بهتری شکار شده و قابلیت های واقعیت افزوده نیز به طرز چشمگیری بهبود پیدا کنند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۴
گوشی باید خوش‌دست باشه که حس خوبی رو منتقل کنه. نوت و مِیت و اینا آدمو آزار میدن. علاوه بر این سنگین هم هستن. دعوات که بشه، همی با گوشی خودت که بکوبن توو سرت???‍♂️ دیدگانت تیره و تار میشه