خانهاخبار
پرچمدار ردمی با پشتیبانی از بتای اندروید کیو معرفی می‌شود

پرچمدار ردمی با پشتیبانی از بتای اندروید کیو معرفی می‌شود

برند زیرمجموعه شیائومی به نام ردمی یک گوشی پرچمدار با اسنپدراگون 855 را در دست توسعه دارد. مدیر عامل کمپانی سازنده اعلام کرده است که این گوشی تازه با توانایی دریافت نسخه بتای اندروید 10 کیو معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۲/۲۳

گوگل هفته گذشته در خلال برگزاری کنفرانس سالانه I/O خود سیستم عامل تازه اندروید 10 کیو را معرفی کرد. این غول تکنولوژی همچنین اعلام کرد که نسخه‌های بتای این سیستم عامل تازه قرار است برای گوشی‌های بیشتری در مقایسه با سال‌های گذشته منتشر شود. این نسخه بتا در همان ابتدا برای 21 گوشی هوشمند از 13 برند سازنده متفاوت منتشر شد؛ در صورتی که سال‌های گذشته تنها گوشی‌های پیکسل و برخی نکسوس‌ها موفق به دریافت آن می‌شدند.

image

 

هر دو گوشی سطح بالای شیائومی Mi 9 و Mi MIX 3 5G در میان این تعداد گوشی‌ها به شمار می‌روند. همچنین اگر ادعای لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی برند زیرمجموعه شیائومی، صحت داشته باشد، پرچمدار تازه این برند که هنوز معرفی نشده است هم قادر به دریافت بتای اندروید کیو خواهد بود.

image

 

از طرفی شایان ذکر است که نسخه بتای اندروید کیو برای دو پرچمدار Mi 9 و Mi MIX 3 5G با فهرستی طولانی از مشکلات همراه شده است. انتظار می‌رود که چنین مشکلاتی برای پرچمدار ردمی هم پیش آید که با توجه به ماهیت نیخه بتا اصلا غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. هرچند تلاش گوگل برای انتشار گسترده سیستم عامل تازه‌اش تحسین برانگیز است و می‌توان ادعا کرد که پروژه Treble به خوبی مسیر پیشرفت و اجرا را در پیش گرفته است.

مشخصات پرچمدار ردمی شیائومی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حال حاضر با توجه به شایعه‌های مرتبط پیش بینی می‌شود که این گوشی سطح بالا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 قدرت بگیرد و از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره ببرد. گفته می‌شود پرچمدار ردمی پنل نمایش 6.39 اینچی فول اچ دی پلاس و دوربین اصلی 48 مگا پیکسلی شبیه به ردمی نوت 7 پرو دارد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)