خانهاخبار
لوگوی گوگل به مناسبت روز جهانی مادر تغییر کرد

لوگوی گوگل به مناسبت روز جهانی مادر تغییر کرد

گوگل امروز به مناسبت روز جهانی مادر لوگوی موتور جستجوی خود را به انیمیشنی زیبا تغییر داد تا از زحمات مادران سپاسگزاری کند. دودل گوگل در لانچر تلفن‌های پیکسل هم مشاهده شد.
۱۳۹۸/۲/۲۲

در بسیاری از کشورهای دنیا دومین یکشنبه ماه مه مصادف با روز مادر است. حالا گوگل به مناسبت این روز لوگوی خود را با دودل جدیدی به‌روز کرده که می‌توانید آن را در لانچر پیکسل هم ببینید. این شرکت از چند وقت پیش با راه‌اندازی کمپینی با هشتگ HeyMom# و انتشار ویدیوهای مختلف برای این مناسبت آماده شده بود.

در دودل روز مادر امسال می‌توانید انیمیشنی از چند جوجه اردک را ببینید که عملا و مجازا زیر بال مادر خود قرار گرفته‌اند. در هر صحنه از این دودل پیغامی زیبا درباره دنیای مادران دیده می‌شود. گوگل در پایین صفحه اصلی موتور جستجوی خود این عبارت را نوشته است: «تقدیم به تمام والدینی که یک عمر برایمان زحمت می‌کشند.»

طبق مصاحبه تیم دودل گوگل، این گروه تلاش ویژه‌ای کرده‌اند تا دودل مربوط به روز مادر به گونه‌ای باشد که حتی با ضعیف‌ترین اینترنت هم نمایش داده شود تا افراد بیشتری امکان مشاهده آن را داشته باشند.

ایده دسترسی‌پذیری در دودل امروز گوگل مشهود است. تیم دودل سعی کرده تا با استفاده از فناوری مناسب مشکل نمایش دودل‌های متحرک را برای بسیاری از کاربران حل کند. دودل روز مادر امسال اندازه کوچک‌تری دارد و فشرده‌تر است تا افراد با اینترنت‌های مختلف بتوانند آن را به راحتی مشاهده کنند.

دودل گوگل برای یک برهه زمانی کوتاه در لانچر پیکسل هم نمایش داده شد تا به کاربران پیکسل در سراسر دنیا یادآوری کند که امروز روز مادر است. این شرکت از مدتی قبل نمایش دودل در لانچر پیکسل را آغاز کرده و حالا با معرفی تلفن‌های مقرون به صرفه پیکسل 3a افزایش بیشتری می‌توانند دودل‌های این شرکت را بر روی موبایل‌های خود مشاهده کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)