خانهاخبار
نسل دوم آيفون XR با ظاهری جدید در رسانه های خبری رویت شد

نسل دوم آيفون XR با ظاهری جدید در رسانه های خبری رویت شد

اگر اپل به سنت هر ساله خود پایدار باشد، شهریور ماه امسال باید منتظر معرفی نسل جدید آيفون ها باشیم.
۱۳۹۸/۲/۲۲

در حالی که هنوز هیچ مدرک معتبری دال بر اسامی آیفون های 2019 در دسترس نیست، اما برخی افراد خوش ذوق نام های مختلفی را برای آن در نظر گرفته اند:

  • آیفون XR 2019
  • آیفون XR 2
  • آیفون 11R

به نظر می رسد که گزینه سوم، از اولویت بالاتری برخوردار باشد و به همین دلیل برای این مطلب، از آن استفاده می کنیم. اپل طبق سنت هر ساله خود، ماه سپتامبر (شهریور) را برای رونمایی از آیفون های جدید انتخاب می کند. شایعات پیرامون آيفون 11R بسیار زیاد است و به عنوان آخرین مورد، می توان به اضافه شدن دو رنگ جدید به این محصول اشاره کرد (نسخه دوم آیفون XR در دو رنگ جدید ظاهر می شود).

به عنوان شایعه ای دیگر،‌ می توان به احتمال اضافه شدن قابلیت شارژ معکوس (امکان شارژ‌دستگاه های دیگر با قرار دادن آنها روی بدنه آيفون های 2019) اشاره کرد که به نظر می رسد آیفون 11R نیز از این قابلیت بی بهره نباشد. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل بر این باور است که به دلیل بهره گیزی از این ویژگی، احتمالا شاهد افزایش حداقل 5 درصدی در میزان ظرفیت باتری آيفون های 2019 خواهیم بود.

image

آيفون 11R از پردازنده جدید A13 اپل بهره خواهد برد که تولید آن توسط TSMC آغاز شده است. مودم های اینتل نیز در این محصول به چشم خواهند خورد و تغییراتی در زمینه طراحی آنتن نیز باعث بهبود مسیریابی داخلی می شود.

آیفون XR در سه ماهه اول سال جاری (2019) به عنوان مشهورترین تلفن هوشمند در اروپا شناخته شد و باید منتنظر ماند و دید که آیا نسل دوم آن، می توانید این مسیر موفق را ادامه دهد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Sina

۱۳۹۸/۲/۲۳
طراحی دوربین ?

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۲
دوربین پشتش زَنَندَه‌س?کانهو زیگیل