خانهاخبار
بنچمارک OnePlus 7 Pro فاش شد

بنچمارک OnePlus 7 Pro فاش شد

وان پلاس به زودی پرچمداران OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro خود را معرفی می‌کند. نتیجه بنچمارک 7 Pro روز گذشته منتشر شد و نشان داد که این گوشی در سرعت و عملکرد تقریبا شبیه به گلکسی اس 10 سامسونگ است.
۱۳۹۸/۲/۲۲

وان پلاس هنوز پرچمداران تازه‌اش را معرفی نکرده اما OnePlus 7 Pro در همین شرایط هم توانسته است قدرت خود را به نمایش بگذارد. رولاند کوانت، افشاگر معروف، روز گذشته نتایج بنچمارک منتسب به OnePlus 7 Pro و OnePlus 7 را از ابزار Geekbench منتشر کرد. نتیجه بنچمارک این گوشی‌ها امتیازهای چشمگیری را نشان می‌دهد؛ هرچند همچنان نمی‌توان ادعا کرد که از نظر عملکرد بهترین گوشی‌های اندرویدی هستند.

اولین بنچمارک نشان می‌دهد OnePlus 7 Pro با پردازنده اسنپدراگون 855 در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 3384 و 10494 را به دست آورده است. بنچمارک دوم هم در هر دو آزمون بهبود یافته است و به ترتیب امتیازهای 3517 و 10811 را برای این پرچمدار تازه نشان می‌دهد.

image

این امتیازها در هر صورت بسیار چشمگیر هستند و به خوبی نشان می‌دهند که OnePlus 7 Pro پرچمدار توانمندی است. از طرفی هیچکدام از این امتیازها نمی‌توانند OnePlus 7 Pro را در صدر بهترین‌های اندرویدی قرار دهد.

امتیاز آزمون چند هسته‌ای OnePlus 7 Pro بسیار شبیه به امتیازهای کسب شده برای اسنپدراگون 855 تعبیه شده در گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به نظر می‌رسد. این دو گوشی در آزمون‌های چند هسته‌ای بنچمارک Geekbench امتیاز جالب توجه 11002 را کسب کردند و بدین ترتیب کمی بالاتر از OnePlus 7 Pro قرار می‌گیرند.

از طرفی OnePlus 7 Pro هنوز رسما معرفی نشده و نتایج بنچمارک آن هم تأیید نشده‌اند. بنچمارک این گوشی درواقع نمونه‌ای غیرنهایی به شمار می‌رود و ممکن است نتیجه عملکرد دستگاه نهایی با نتایج پیش رو کمی متفاوت باشد.

از آنجا که نتیجه بنچمارک دستگاه‌های متفاوت از یک مدل متفاوت است، شاید در آینده شاهد باشیم که یک دستگاه OnePlus 7 Pro بتواند اس 10 و اس 10 پلاس را در Geekbench شکست دهد. درواقع جند روز پیش هم نتایج بنچمارک منتسب به OnePlus 7 Pro با امتیازهایی فوق العاده منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار تازه وان پلاس عملکردی سطح بالاتر از پرچمداران اخیر سامسونگ دارد.

OnePlus 7 Pro قرار است 14 مه (24 اردیبهشت) رسما معرفی شود و یک هفته بعد از معرفی هم به بازار راه پیدا کند. بدین ترتیب لازم نیست مدت زمانی طولانی منتظر بمانیم تا ببینیم پرچمدار تازه چینی چگونه با سایر پرچمداران برتر موجود در بازار رقابت می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)