خانهاخبار
زمان آپدیت سه موبایل HTC به اندروید 9 اعلام شد

زمان آپدیت سه موبایل HTC به اندروید 9 اعلام شد

اکانت رسمی HTC با انتشار توئیتی در توئیتر اعلام کرد که سه تلفن هوشمند HTC U11+, HTC U11 و +HTC U12 چه زمانی آپدیت اندروید 9 پای را دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۸/۲/۲۱

اچ‌تی‌سی در ماه مارس اعلام کرده بود که در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۹ تلفن هوشمند +HTC U12 را به اندروید ۹ پای آپدیت می‌کند. حالا این شرکت اخیرا توئیتی زده که اطلاعات بیشتری درباره وضعیت آپدیت‌های نرم‌افزاری آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد. HTC در ماه اوت سال گذشته اعلام کرد که HTC U12+, HTC U11+, HTC U11 و HTC U11 Life آپدیت اندروید ۹ پای را دریافت خواهند کرد. HTC U11 Life در ماه نوامبر سال گذشته این آپدیت را گرفت ولی کاربران سایر دستگاه‌ها هنوز منتظر انتشار آپدیت جدید اندروید هستند.

در توئیت جدید اچ‌تی‌سی گفته شده که HTC U11 در ادامه ماه جاری میلادی آپدیت می‌شود. پرچمدار این شرکت، یعنی +HTC U12، در تاریخی در ماه ژوئن اندروید ۹ را دریافت خواهد کرد و +HTC U11 نیز ماه آینده به این آپدیت مجهز می‌شود. شایان ذکر است که HTC U11 و +HTC U11 هر دو در سال ۲۰۱۷ و +HTC U12 در سال گذشته معرفی شدند.

این شرکت حدود چهار سال پیش پس از عرضه HTC One A9 اعلام کرد که این دستگاه با فاصله‌ای ۱۵ روزه، به دنبال تلفن‌های نکسوس، آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت خواهد کرد. این تصمیم اتفاق مهم و پراهمیتی بود اما اچ‌تی‌سی در نهایت نتوانست تا مدت زیادی به وعده خود پایبند بماند.

جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت Exodus 1 Blockchain است که مخصوص معامله‌گران رمزارزها تولید شده است. این دستگاه دسامبر سال گذشته به بازار آمد و به صورت پیش‌فرض از اندروید ۸ اوریو استفاده می‌کرد.

اخیرا دستگاه دیگری از HTC در یک وبسایت بنچمارک مشاهده شده که به تراشه هلیو P35 مجهز است. علاوه بر این، چندی پیش دیده بودیم که گواهی بلوتوث برای اولین تلفن 5G این شرکت صادر شده است؛ تلفنی که احتمالا در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی سعیدی

۱۳۹۸/۲/۲۲
برای اچ تی سی 10 کسی میدونه آپدیت آندروید 9 میاد یا نه ؟

milad

۱۳۹۸/۲/۲۲
کسی از u ultra خبر داره کی اپدیت میشه؟

VistaMobile

۱۳۹۸/۲/۲۱
عاشقتم HTC