خانهاخبار
افشای اطلاعات مهم و رندرهای جدید موتورولا One Vision

افشای اطلاعات مهم و رندرهای جدید موتورولا One Vision

رندرهای جدیدی که همراه با اطلاعات مهم مربوط به تلفن هوشمند موتورولا وان ویژن لو رفته تقریبا همه چیزهایی را که باید درباره این دستگاه بدانیم در اختیار ما قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۲/۲۱

صبح امروز، وبسایت WinFuture مجموعه کاملی از رندرهای مربوط به گوشی موتورولا One Vision را به همراه مشخصات این دستگاه منتشر کرد. تلفن هوشمند جدید موتورولا از جهات مختلف موبایلی منحصر به فرد است. اول از همه، این دستگاه به جای تراشه اسنپدراگون از تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۰۹ سامسونگ استفاده می‌کند که حداکثر سرعت کلاک آن ۲.۲ گیگاهرتز است. پیش از این فقط شرکت Meizu از تراشه‌های اگزینوس در دستگاه‌های خود استفاده کرده بود.

موتورولا وان ویژن نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع LCD دارد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۲۱:۹ است. تماشای فیلم‌ها در این صفحه نمایش به دلیل حالت سینمایی این پنل بسیار لذت‌بخش است، هرچند حفره دوربین در گوشه بالای صفحه ممکن است شما را کمی اذیت کند.

پشتیبانی دو ساله از آپدیت‌ها

در قاب پشتی این دستگاه دوربینی دوگانه به صورت عمودی قرار گرفته که سنسور اصلی آن سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و لرزش‌گیر نوری است. این دوربین به صورت پیش‌فرض تصاویر را با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌کند. هنوز اطلاعاتی در خصوص سنسور دوم این دوربین در دسترس نیست. موتورولا دو حالت ویژه برای تصویربرداری در شب و فیلمبرداری در این دستگاه ارائه کرده است. دوربین وان ویژن قادر است ویدیوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و ویدیوهای 1080p را با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ثبت کند.

image

در قاب پشتی دستگاه علاوه بر دوربین حسگر اثر انگشت قرار گرفته که همان علامت معروف خفاشی موتورولا روی آن حک شده است. وان ویژن ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. تلفن هوشمند جدید موتورولا از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند، ۳۵۰۰ میلی آمپر باتری دارد و هنوز جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حفظ کرده است. فعلا اشاره‌ای به استاندارد IP این دستگاه نشده، ولی موتورولا معمولا برای محافظت از دستگاه‌های خود در برابر باران و قطرات آب از استاندارد P2i استفاده می‌کند. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ پای به بازار می‌آید.

موتورولا وان ویژن به عنوان یک موبایل اندروید وان از نسخه استوک اندروید استفاده می‌کند و قرار است تا دو سال آپدیت‌های این سیستم عامل را دریافت کند. این دستگاه در دو رنگ آبی و برنزی قهوه‌ای و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به بازار برزیل می‌رود. گفته می‌شود که قیمت وان ویژن ۳۳۶ دلار است و در برخی بازارها احتمالا هدفون موتورولا Verve نیز برای خریداران اولیه به صورت رایگان همراه با آن عرضه خواهد شد.

اگر قیمت موتورولا وان ویژن در آمریکا کمتر از ۳۴۰ دلار باشد، قیمت این محصول پایین‌تر از موتورولا وان قرار می‌گیرد، اما این شرکت هنوز باید با پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال که اخیرا معرفی شده رقابت کند. تلفن‌های میان‌رده پیکسل به ترتیب با قیمت‌های ۳۹۹ و ۴۷۹ دلار به بازار آمده و به خاطر دوربین قدرتمند و دریافت سریع آپدیت‌های اندروید معروف شده‌اند. بنابراین موتورولا باید در قیمت‌گذاری در بازار آمریکا دقت زیادی به خرج دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

masuod

۱۳۹۸/۲/۲۱
گوشیه خوشگلیه