خانهاخبار
وان پلاس 7 پرو به موتور ویبره جدیدی مجهز می شود

وان پلاس 7 پرو به موتور ویبره جدیدی مجهز می شود

تنها سه روز تا مراسم رونمایی از محصول جدید کمپانی وان پلاس باقی مانده و به همین دلیل، شایعات پیرامون آن بالا گرفته است.
۱۳۹۸/۲/۲۱

مسئولان وان پلاس در تدارک آن هستند تا خود را برای رویداد 17 می آماده کنند. در این تاریخ، وان پلاس 7 به همراه نسخه پرو به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. بنا بر تصاویر و تیزرهای منتشر شده، اطلاعات زیادی در مورد این دو محصول در سایت های خبری و رسانه ها منتشر شده است.

اما خبری که به تازگی مطرح شده، پیرامون موتور ویبره وان پلاس 7 پرو است. ظاهرا مهندسان وان پلاس، موتور ویبره این محصول را تقویت کرده اند و باید شاهد ویبره های قوی تری در OnePlus 7 Pro باشیم.

چندین سال بود که مشتریان و علاقمندان به وان پلاس، شکایت هایی ها را مبنی بر ضعیف بودن موتور ویبره محصولات این شرکت عنوان کرده بودند و عنوان شدن چنین خبری، می تواند خوشحالی آنها را در پی داشته باشد.

image

 

Pete Lau مدیر عامل وان پلاس در گفت و گویی با CNET چنین گفت:

ما همواره شکایت ها و نیازهای کاربران پیرامون محصولات خود را شنیده و به خواسته های آنها تا حد امکان جامه عمل می پوشانیم. فیدبک های مشتریان به ما کمک می کند تا قابلیت های جدیدی را به گوشی های خود اضافه کنیم. ما در این زمینه، باید کلیه تلاش خود را به کار می گرفتیم تا ویژگی جدید را طوری به محصول آینده خود اضافه کنیم که سبب افزایش ضخامت آن نشود. از طرف دیگر، باید لرزش های قوی تولید شده در محل مناسب ایجاد می شد تا اثر آن در کلیه قسمت های دستگاه القاء شود.

برای افزایش قدرت ویبره، نیاز بود تا از موتور قوی تری استفاده شود و به این ترتیب، شاهد افزایش 200 درصدی قدرت ویبره در وان پلاس 7 پرو خواهیم بود.

میزان ویبره دستگاه به سه حالت آرام، ملایم و قوی در دسترس خواهد بود و کاربران می توانند آن را بر حسب نیاز خود، تنظیم نمایند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری وان پلاس 7 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855
  • نمایشگر آمولد با نرخ رفرش 90Hz
  • دوربین سه گانه در پشت
  • دوربین سلفی پاپ آپ

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)