خانهاخبار
اطلاعات کلیدی و تصاویر کیس هوآوی Nova 5 فاش شد

اطلاعات کلیدی و تصاویر کیس هوآوی Nova 5 فاش شد

تصاویر مربوط به کیس تلفن هوشمند هوآوی Nova 5 و بخشی از اطلاعات این دستگاه توسط چند تن از کاربران در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد.
۱۳۹۸/۲/۲۱

به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره تلفن هوشمند هواوی Nova 5 بر روی شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. یکی از کاربران این شبکه اجتماعی تصویری از کیس محافظ این دستگاه را منتشر و کاربری دیگر اطلاعات مهمی درباره Nova 5 با کاربران در میان گذاشته است. با توجه به این که Nova 3 در ماه ژوئیه معرفی شده بود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تاریخ عرضه Nova 5 هم نزدیک باشد.

کیس هوآوی نووا ۵ در گوشه سمت چپ خود بریدگی بزرگی دارد. این بریدگی می‌تواند محلی برای دوربین سه‌گانه تلفن مذکور باشد. نکته جالب توجه این است که در این کیس اثری از حفره‌ای برای حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این حسگر به زیر نمایشگر گوشی منتقل شود.

image

قسمت پایینی نووا ۵ سه حفره دارد که احتمالا مربوط به پورت USB، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. سمت راست کیس حفره‌هایی برای دکمه‌های کنترل صدا و دکمه پاور وجود دارد، ولی در سمت چپ آن حفره‌ای دیده نمی‌شود. در بخش بالای کیس بریدگی گرد کوچکی دیده می‌شود که احتمالا مربوط به میکروفون است. به گفته یکی از کاربران، تلفن هوشمند بعدی نووا مثل هوآوی پی ۳۰ دوربینی سه‌گانه خواهد داشت و مثل هوآوی پی ۳۰ پرو از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

یکی از دبیران تحریریه وبسایت XDA نیز پیش از این گفته بود شماره مدل نووا ۵ احتمالا SEA-AL10 / TL10 خواهد بود. او علاوه بر این دستگاه، به شماره مدل چند تلفن هوشمند دیگر که از Kirin 980 استفاده می‌کنند اشاره کرده بود.

انتظار می‌رود که SEA-AL10 / TL10 نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع آمولد و با رزولوشن +FHD داشته باشد. از آن‌جایی که نووا ۳ از Kirin 970 استفاده می‌کرد و ناچ قطره‌ای داشت، می‌توانیم این احتمال را قوی بدانیم که نووا ۵ هم ناچ قطره‌ای داشته باشد.

این تلفن هوشمند احتمالا ۳۵۰۰ میلی آمپر باتری دارد و در بخش دوربین سلفی از سنسور ۲۵ مگاپیکسلی IMX576 استفاده می‌کند. دوربین سه‌گانه عقب نووا ۵ از یک سنسور عریض ۱۲.۳ مگاپیکسلی، یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF تشکیل شده که نمونه آن را روی آنر V20 دیده بودیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه اعلام نشده و فعلا بهتر است به اطلاعات و مشخصات فوق را با کمی تردید نگاه کنیم تا گزارشات و اخبار بعدی اعلام شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Genius Man

۱۳۹۸/۲/۲۱
هواوی بهترین قویترین اصیل‌ترین و زیباترین برند تکنولوژی در جهان
میدونستم بالاخره هواوی اول میشه، افتخار بزرگی‌ست