خانهاخبار
سری پیکسل 3a خیلی راحت‌تر از پیکسل 3 تعمیر می‌شود

سری پیکسل 3a خیلی راحت‌تر از پیکسل 3 تعمیر می‌شود

بر اساس بررسی‌های iFixit، سری جدید میان‌رده‌های گوگل موسوم به پیکسل 3a خیلی راحت‌تر از پرچمداران سری پیکسل 3 تعمیر می‌شود. پیکسل 3a نمره تعمیرپذیری 6 را از iFixit دریافت کرده است.
۱۳۹۸/۲/۲۱

پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال با برخورداری از دوربینی به قدرتمندی گوشی‌های پرچمدار قوانین نانوشته تلفن‌های مقرون به صرفه را زیر پا گذاشتند. اما هر گوشی موبایلی به جز جنبه‌های ظاهری جنبه‌های باطنی و سخت‌افزاری هم دارد و در این مطلب با کمک iFixit می‌خواهیم نگاهی به زیر پوسته پیکسل 3a بیندازیم.

همین ابتدا بگذارید یک چیز را واضح بگوییم؛ تعمیر پیکسل 3a نسبت به سری پرچمدار پیکسل 3 خیلی راحت‌تر است. میان‌رده جدید گوگل به لطف ساختمان ساده‌تر خود و استفاده از پیچ‌های عادی، نمره تعمیرپذیری ۶ از ۱۰ را دریافت می‌کند، در حالی که این نمره برای پیکسل 3 ایکس ال ۳ از ۱۰ و برای پیکسل 3 عادی ۴ از ۱۰ بود.

نکات اصلی در خصوص این دستگاه به شرح زیر است:

  • میان‌رده‌های جدید گوگل به راحتی و بدون نیاز به حرارت باز می‌شوند
  • تعویض باتری در آن‌ها آسان است
  • هر دو دستگاه پنل OLED ساخت سامسونگ دارند
  • هر دو دستگاه (برخلاف مدل‌های پرچمدار قبلی گوگل) موتور لرزش‌دهنده عادی دارد
image

در تصویر بالا می‌توانید مادربرد پیکسل 3a را به همراه تمامی تراشه‌های آن ببینید. تراشه‌ای که با کادر قرمز رنگ در تصویر مشخص شده همان اسنپدراگون ۶۷۰ است که بر روی هر دو میان‌رده این شرکت قرار گرفته است.

اگرچه پیش از این شایعاتی مبنی بر کیفیت پایین نمایشگرهای سری پیکسل 3a شنیده می‌شد، اما پس از کالبدشکافی این دو دستگاه مشخص شد که هر دو از پنل آمولد سامسونگ استفاده می‌کنند و این خبر خوبی است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)